دوشنبه 17 جولای 2017 - 2:47

ورود دو خودرو جدید تایوانی به ایران (+عکس)

دو مدل خودروی LUXGEN از مهر ماه وارد بازار ایران خواهد شد که قیمت کراس‌اورر آن حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان و قیمت سدان حداکثر ۱۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

ورود دو خودرو جدید تایوانی به ایران (+عکس)

مدیر فروش و بازاریابی آرمان موتور کویر در خصوص ورود خودروهای تایوانی به کشور گفت: این شرکت پس از رایزنی‌های فراوان توانست نمایندگی انحصار شرکت LUXGEN را به دست بیاورد و ظرف هفته‌های آینده اولین سری خودروهای تایوانی وارد بازار ایران خواهد شد.

به گزارش نگاه اقتصادی، عقیل مصطفایی در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: این خودروساز تایوانی تاکنون ۶ محصول به بازار عرضه کرده که است که از این تعداد دو مدل SUV، دو مدل سدان و دو مدل ون بوده است و برای سری اول ما در نظر داریم دو مدل از این کمپانی را وارد کنیم.

وی در خصوص تاریخ ورود این خودروها به کشور و قیمت آن‌ها گفت: ما در حال ثبت سفارش آن‌ها هستیم و پیش بینی ما این است که از مهر ماه وارد کشور شوند. در خصوص قیمت نهایی نیز خودروی کراس اوور U6 بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون و خودروی سدان S3 نیز زیر ۱۰۰ میلیون تومان به بازار عرضه می شود.

مدیر فروش و بازاریابی آرمان موتور کویر ادامه داد: لوکسژن U6 توربو یک خودروی کراس اوور است که مجهز به موتور ۴ سیلندر خطی با حجم ۱٫۸ لیتر، ۱۶ سوپاپ است. حداکثر قدرت ۱۷۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۵۶ نیوتون متر است. گیربکس به کار رفته در این خودرو از نوع ۶ دنده اتوماتیک ساخت ژاپن و تک دیفرانسیل است.

وی افزود: لوکسژن U6 مجهز به فناوری هوشمند ارتباطات چند رسانه ای سری Think+ ساخت شرکت HTC، فناوری هوشمند دید عقب با قابلیت نمایش بصری ۳۶۰ درجه پیرامون فناوری هوشمند و اتوماتیک پخش تصاویر از زوایا و نقاط کور انتهای خودرو، سیستم بهینه سازی راندمان حرکت و مصرف سوخت، قابلیت فرمان پذیری صوتی و در صندوق عقب برقی، سانروف و در صندوق عقب برقی است که جثه‌ای مانند اسپورتیج و توسان دارد.

مصطفایی تصریح کرد: مدل دومی که با این برند وارد ایران می شود، خودروی S3 است که یک خودرو سدان کامپکت با موتور ۴ سیلندر خطی به حجم ۱۶۰۰ سی سی، ۱۶ سوپاپ با حداکثر قدرت ۱۱۶ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۵۰ نیوتون متر است. گیربکس به کار رفته در این خودرو از نوع ۷ دنده CVT است.

 

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=1013
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)