- نگاه اقتصادی - https://negaheghtesadi.ir -

آمادگی مجلس برای کمک به کشتیرانی ج.ا.ا برای رفع موانع تحریم

مدیرعامل و رییس هیأت‌مدیره کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به همراه مدیران ارشد این مجموعه، صبح امروز (چهارشنبه) به دیدار رییس مجلس شورای اسلامی رفتند.

به گزارش نگاه اقتصادی، محمد سعیدی، مدیرعامل و رییس هیأت‌مدیره کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در این دیدار ضمن تشریح آخرین وضعیت حمل‌ونقل دریایی کشور و با اشاره به ارتقای رتبه بین‌المللی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از ۲۳ در سال ۹۴ به رتبه ۱۳ جهانی در سال ۹۷ ابراز امیدواری کرد فرآیند حمل‌ونقل دریایی کشور و واردات و صادرات کالا همانند سال گذشته طی سال جاری نیز بدون مشکل انجام شود.

در ادامه این دیدار، رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که اینجانب و مجلس شورای اسلامی آمادگی داریم هر گونه موانع در خصوص حمل‌ونقل دریایی کشور را بر طرف کنیم، تاکید کرد: نوع کار، وظیفه و فعالیت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در این دوره بسیار مهم است.

علی لاریجانی جایگاه حمل و نقل دریایی در جهان امروز و در کشور را راهبردی ارزیابی کرد و اظهار داشت: علیرغم فشارها امیدواریم روند فعالیت ها در حمل و نقل دریایی به صورت روان ادامه پیدا کند.

وی حمل و نقل دریایی را کلید حل مسائل کشور دانست و افزود: حقیقتا مجموعه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در حمل و نقل دریایی کار مجاهدانه انجام می دهد.

شایان ذکر است در این دیدار برخی از مدیران کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران آخرین تحولات حوزه فعالیت خود را به سمع ریاست محترم مجلس شورای اسلامی رساندند.

منبع: مانا