پنج‌شنبه 11 آوریل 2019 - 7:23

قدردانی نماینده اهواز از تلاش‌های صنعت بیمه برای کاهش آلام سیل‌زدگان

نمایندگان بیمه مرکزی و صنعت بیمه در دیدار با نماینده اهواز در مجلس، آخرین گزارش‌های مربوط به سیل مناطق آسیب‌دیده را ارائه کردند.

نمایندگان بیمه مرکزی و صنعت بیمه در دیدار با همایون یوسفی؛ نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی آخرین گزارش های مربوط به سیل مناطق آسیب دیده را ارائه کردند.

به گزارش نگاه اقتصادی از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، نمایندگان نهاد ناظر در این ملاقات ضمن ابلاغ پیام همدردی غلامرضا سلیمانی، رییس‌کل بیمه مرکزی با مردم سیل‌زده از جانب وی نسبت به تسریع در روند رسیدگی و پرداخت خسارت زیان‌دیدگان تاکید کردند.

در این دیدار گزارشی از اقدامات صنعت بیمه واعلام آمادگی شرکت های بیمه بر پرداخت خسارت زیاندیدگان سیل اخیر ارائه شد و نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون نیز با قدردانی از اقدامات صنعت بیمه در کاهش آلام مردم، از این صنعت به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه اقتصادی در کشور و به خصوص استان خوزستان یاد کرد.

همایون یوسفی در پایان بر ضرورت اطلاع رسانی بیشتر در خصوص انواع پوشش های بیمه ای و رشد ضریب نفوذ بیمه در سطح کل کشور و به خصوص استان خوزستان تاکید کرد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=10182
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)