شنبه 13 آوریل 2019 - 11:30

بالاترین سطح شاخص «رضایت‌مندی از دستگاه های اجرایی» برای بانک ملی

بانک ملی ایران در ارزیابی سنجش میزان رضایت‌مندی از دستگاه های اجرایی در سطح «یک» قرار گرفت.

بانک ملی ایران در ارزیابی سنجش میزان رضایت‌مندی از دستگاه های اجرایی در سطح «یک» قرار گرفت.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در نامه ای به مدیرعامل این بانک با اشاره به اجرای مفاد ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مصوب ۱۳۸۸ مجلس شورای اسلامی و دستورالعمل اجرایی قانون مزبور (موضوع سنجش میزان رضایتمندی از دستگاه های اجرایی)، اعلام کرد که این بانک توانسته در بالاترین سطح میزان رضایت‌مندی قرار بگیرد.

امتیاز تعلق گرفته به بانک ملی ایران در این ارزیابی ۹۷ از ۱۰۰ است.

اطلاع رسانی و ارائه خدمات به مراجعه کنندگان یا مشتریان، نظرسنجی از مراجعه کنندگان یا مشتریان، رسیدگی به شکایات مراجعه کنندگان یا مشتریان و آموزش، فرهنگ سازی و برنامه ریزی در تکریم ارباب رجوع شاخص هایی بودند که در این ارزیابی مورد توجه قرار گرفتند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=10235
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)