یکشنبه 14 آوریل 2019 - 18:27

تدابیر ابلاغی مدیرعامل بانک ملی برای مساعدت با سیل‌زدگان استان خوزستان

مدیرعامل بانک ملی ایران به منظور بررسی آخرین وضعیت مناطق سیل زده به استان خوزستان سفر کرد.

مدیرعامل بانک ملی ایران امروز به منظور بررسی آخرین وضعیت مناطق سیل زده به استان خوزستان سفر کرد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا حسین‌زاده در این سفر از مناطق سیل زده استان به ویژه اهواز بازدید کرد.

بازدید از شعب، دیدار با استاندار خوزستان و شرکت در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان خوزستان نیز جزو برنامه های این سفر بود.

حسین‌زاده در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان خوزستان که با حضور مدیران عامل بانک های سپه، صادرات و پارسیان، معاون اقتصادی استاندار و نیز

رییس اداره امور شعب استان خوزستان برگزار شد، با بیان این که مردم این استان مشقت های فراوانی را پشت سر گذاشته اند، گفت: حادثه سیل اخیر نیز مشکلات زیادی برای مردم استان به وجود آورد.

وی افزود: خوشبختانه با مدیریت صحیح، از افزایش خسارات ناشی از سیل جلوگیری شد، اما خوزستان نیازمند توجه و پشتیبانی است و مردم رنج دیده، از مسئولان انتظار حمایت دارند.

مدیرعامل بانک ملی ایران با تأکید بر این که تلاش شبکه بانکی، نهایت همکاری با مردم آسیب دیده است، اظهار کرد: امهال و پرداخت تسهیلات، یکی از مهم ترین اقداماتی است که بانک ها می توانند در این مناطق انجام دهند.

حسین‌زاده با اشاره به این که شورای هماهنگی بانک های استان، آمادگی شبکه بانکی برای کمک به بهبود شرایط در مناطق حادثه دیده از سیل را اعلام کرده است، ادامه داد: ما باید کمک کنیم تا اقشار آسیب دیده بتوانند هر چه زودتر به زندگی خود بازگردند و مدیران بانک های منطقه هم باید همه توجه خود را به جبران خسارت ها و حمایت از آسیب دیدگان معطوف کنند.

در دیدار استاندار خوزستان با مدیران عامل بانک‌ها، غلامرضا شریعتی ضمن تشکر از حضور مدیران عامل بانک ها در استان خوزستان، وضعیت به وجود آمده در این استان را تشریح کرد و به همت جهادی مردم و مسئولان در جهت جلوگیری از ورود سیل به اهواز و شهرهای دیگر پرداخت و گفت: میزان خسارت های وارده به صنایع این استان بسیار زیاد بوده و از بانک ها انتظار می رود از بخش های آسیب دیده استان حمایت کنند تا سریعتر شرایط به حالت اول برگردد.

حسین‌زاده در این دیدار از عزم شبکه بانکی بر همکاری و همراهی با دولت و مردم در جهت جبران خسارت ها و بازسازی مناطق آسیب دیده گفت و تأکید کرد، حضور مدیران عامل بانک ها در اهواز به معنای حمایت بانک ها از استان خوزستان است.

سعید طاهری، رییس اداره امور شعب استان خوزستان بانک ملی ایران نیز در این نشست ها، گزارشی از آسیب های وارده به منطقه و اقدامات نظام بانکی به ویژه بانک ملی ایران برای کاهش آسیب ها ارائه کرد.

مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه این سفر با مدیران شرکت “توسعه نیشکر و صنایع جانبی” دیدار کرد.

حسین‌زاده در این دیدار ضمن شنیدن گزارشی از فعالیت های این شرکت، برای کمک به حل مشکلات پیش روی آن ها قول مساعد داد.

در ادامه سفر، حسین زاده با حضور در شعبه اهواز، ضمن بازدید از قسمت های مختلف شعبه با همکاران این شعبه دیدار و گفتگو کرد. وی طی سخنانی ضمن تبریک سال نو به کارکنان، از آنها در شرایط پیش آمده دلجویی کرد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=10270
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)