دوشنبه 17 جولای 2017 - 22:32

معافیت مالیاتی ۱۰ درصدی برای خودروسازانی که وارد بورس کالا شوند

مدیرعامل بورس کالای ایران گفت: بازار بلند مدت بازار خودرو یا بازار سلف فروشی هم به زودی در بورس کالا راه اندازی می‌شود.

معافیت مالیاتی ۱۰ درصدی برای خودروسازانی که وارد بورس کالا شوند

مدیرعامل بورس کالای ایران گفت: خودروسازانی که محصولات خود را در بورس کالا عرضه کنند، می‌توانند از معافیت ۱۰ درصدی مالیاتی برخوردار شوند.

به گزارش نگاه اقتصادی از بورس کالای ایران، عرضه خودرو در بورس کالا که برای نخستین بار در نهم خرداد امسال انجام شد، گامی بزرگ در بازار سرمایه و صنعت خودروسازی کشور به شمار می رود.

عرضه خودرو در بورس کالا، نشان دهنده رشد بازار سرمایه کشور و توانایی آن برای حمایت از صنایع مختلف است، به طوری که از این پس باید شاهد ورود انواع کالا و محصول در بورس کالا باشیم.

صنعت خودروسازی کشور نیز از طریق عرضه خودرو در بورس منتفع خواهد شد زیرا همواره یکی از معضلات خودروسازان کشور، کمبود نقدینگی و تلاش برای جذب منابع جدید مالی بوده است که از طریق عرضه خودرو در بورس کالا، راه کاری جدید برای تامین مالی این صنعت فراهم می شود.

حامد سلطانی‌نژاد، مدیرعامل ایران شرکت در این باره گفت: عرضه کنندگانی که به دنبال شفافیت هستند و محصولات خود را در بورس کالا عرضه می‌کنند دارای مشوق هایی، چون معافیت ۱۰ درصدی مالیات هستند.

وی ادامه داد: اگر خودروسازان می‌خواهند از مزایای بورس کالا بهره‌مند شوند، باید استمرار عرضه داشته باشند تا خریداران بتوانند به این بازار به عنوان یک بازار قابل اتکا وارد شوند.

مدیرعامل بورس کالای ایران گفت: بازار بلند مدت بازار خودرو یا بازار سلف فروشی هم به زودی در بورس کالا راه اندازی می‌شود تا افرادی که می‌خواهند حواله‌های اتومبیل خود را پس بدهند دچار مشکل نشوند.

سلطانی‌نژاد ادامه داد: با این اقدام به راحتی افراد دیگری جایگزین این افراد می‌شوند و مشکلاتی که بسیاری از افراد در حال حاضر با آن مواجه هستند وجود نخواهد داشت.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=1028
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)