چهارشنبه 17 آوریل 2019 - 13:03

برنامه بانک کشاورزی برای پرداخت ۵۲۰هزار میلیارد ریال تسهیلات در سال ۱۳۹۸

عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی از برنامه ریزی مدون این بانک برای پرداخت ۵۲۰هزار میلیارد ریال تسهیلات در سال ۱۳۹۸ خبر داد.

عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی از برنامه ریزی مدون این بانک برای پرداخت ۵۲۰هزار میلیارد ریال تسهیلات در سال ۱۳۹۸ خبر داد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بانک کشاورزی، فرهاد فنودی در همایش مدیران شعب این بانک در استان ها که صبح روز چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه در تهران برگزار شد، ضمن اعلام مطلب فوق و ابراز خرسندی از عملکرد خوب بانک در سال ۱۳۹۷ اظهار داشت: انتظار می‌رود متناسب با افزایش حجم قابل توجه سپرده‌های بانک و برنامه‌ریزی مدونی که در این زمینه انجام گرفته است، برنامه پرداخت ۵۲۰ هزار میلیارد ریالی تسهیلات در سال جاری محقق شود.
وی افزود: همسو با شعار امسال مقام معظم رهبری درخصوص رونق تولید، افتخار داریم به عنوان یکی از بانک های بزرگ کشور در اجرای اولویت های تعیین شده و توسعه بخش کشاورزی همچنین تامین منابع مالی مورد نیاز این بخش، برای افزایش تولیدات کشاورزی و توسعه صنایع وابسته به عنوان رسالت و ماموریت اصلی بانک، تلاش کنیم.
وی تأکید کرد : در سال ۱۳۹۷ در بخش تسهیلات با پرداخت رقمی بالغ بر ۴۷۰هزار میلیارد ریال و با رشد ۲۳ درصدی نسبت به سال ۱۳۹۶ به بیش از برنامه تعیین شده رسیده‌ایم که دستاورد بی‌نظیری در سابقه درخشان بانک به شمار می رود و این تجربه مهم حاصل تلاش همکاران ساعی در کلیه مدیریت ها و شعب بانک کشاورزی در سراسر کشور است.
عضو هیات مدیره بانک کشاورزی افزود : با همت و تلاش همه عزیزان در سال گذشته نسبت تسیهلات پرداختی سرمایه‌ای به تسهیلات جاری به بیش از ۶۰درصد رسید که در تاریخ فعالیت بانک کشاورزی بی‌نظیر است و نشان از رویکرد این بانک برای حمایت و ایجاد اشتغال پایدار جدید دارد.
وی درباره اقدامات بانک کشاورزی در بخش اشتغال روستایی گفت : در سال گذشته ۳۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات با نرخ ۶درصد در بخش اشتغال روستایی پرداخت شده که حاصل آن ایجاد ۶۹۱۸۸ فرصت شغلی جدید بوده است.
فرهاد فنودی اضافه کرد: در بخش وصول مطالبات در سال ۱۳۹۷نیز با تلاش همه همکاران در این بخش با رشد۲۰ درصدی نسبت به سال ۱۳۹۶ مواجه بوده‌ایم و در اجرای بند خ ماده ۳۳ قانون برنامه ششم توسعه تا پایان اسفند ۱۳۹۷، مطالبات تعداد ۲۱۷٫۱۰۰ نفر از بدهکاران بانک به مبلغ ۱۸,۱۲۱ میلیارد ریال تعیین تکلیف شد که میزان بخشودگی سود مطالبات مذکور حدود ۱۱,۸۱۳ میلیارد ریال بوده است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=10354
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)