سه‌شنبه 23 آوریل 2019 - 11:48

برگزاری همایش مدیریت شعب بانک ایران‌زمین در پنج استان

اولین همایش مدیریت شعب استان‌های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بانک ایران‌زمین و نیز همایش استان‌های مازندران، گلستان و سمنان برگزار شد.

اولین همایش مدیریت شعب استان‌های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بانک ایران‌زمین و نیز همایش استان‌های مازندران، گلستان و سمنان برگزار شد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بانک ایران‌زمین، اولین همایش روسا و مسئولین مدیریت شعب استان های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان با محوریت بررسی عملکرد استان، تجهیزمنابع، وصول مطالبات و بانکداری الکترونیک برگزار شد.

یزدانی مدیراستان در این جلسه بیان کرد: بررسی عملکرد سال گذشته حاکی از تلاش همگانی جهت جذب منابع را نشان می دهد که جای تقدیر و تشکر دارد.

یزدانی گفت: توسعه خدمات بانکداری مدرن، صدور ضمانت نامه، اعتبارات اسنادی و پیگیری وصول مطالبات مواردی است که در سال جاری باید مورد توجه کارکنان باشد.

یزدانی افزود: سه رکن اصلی موفقیت وجود اهداف مشخص، تمرکز نمودن بر اهداف و مکتوب کردن اهداف است که در سال جاری به همت مدیران ارشد بانک اهداف به صورت مشخص و دقیق در بخشنامه های عملکردی در همان ابتدای سال تعیین و به شعب اعلام شده است.

وی اعلام کرد: در حقیقت از ارکان موفقیت فقط تمرکز کردن به اهداف است که باید با برنامه ریزی و مشارکت کلیه کارکنان کارنامه قابل قبولی در پایان سال جاری ارائه کنیم.

وی بر انسجام و همدلی کلیه کارکنان تاکید نموده و خواستار تشریک مساعی در کسب اهداف تعیین شده کردند.

در ادامه رسایی، مقدم معاون اجرائی استان ضمن بیان گزارش عملکرد هر یک از شعب از بخشهای جذب منابع، وصول مطالبات خدمات بانکداری مدرن عنوان کرد: با تلاش همکاران بخش زیادی از اهداف تعیین شده بانک در سال جاری محقق شد.

در پایان جلسه تمرکز بر ارزیابی دوره ای شعب وکارکنان مورد بحث وبررسی قرار گرفته و به سوالات مطرح شده از طرف مسئولین شعب پاسخ مناسب داده شد.

* برگزاری جلسه هم اندیشی روسای شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان

در همین حال، اولین دوره همایش سراسری سال جاری روسای شعب استانهای مازندران، گلستان و سمنان نیز با محوریت بررسی عملکرد شعب در سال ۹۷ با هدف تبیین سیاست ها و اولویت های بانک در سال جاری و ایجاد راهکار و پیشنهادها برای دست‌یابی به اهداف ابلاغی برگزار شد.

سلیم بهرامی مدیر استان در این همایش مهمترین عامل، درکسب هر موفقیتی، تدوین و مشخص کردن دقیق اهداف دانست و هدف گذاری را مهمترین عامل حرکت و خلق آینده نام برد و افزود: این هدفها هستند که مقصد و مسیر زندگی فردی و سازمانی را روشن می کنند. هدف گذاری به مثابه ترسیم جاده ای برای آینده و تلاشی ارزشمند است که معطوف به هدف باشد، تلاش بی هدف مانند پرتاب تیری در تاریکی است ایشان یکی از موانع بسیار مهم موفقیت و کامیابی را، ناتوانی افراد و سازمانها در تدوین اهداف برشمرده و بیان کرد؛ آنهایی که رویایی در ذهن و هدفی بر روی کاغذ نداشته باشند مقصدشان نامعلوم است.

مدیریت امور شعب استان ابراز داشت: یکی از مهارتهایی که رؤسا و کارکنان باید در خود تقویت نمایند، مهارت هدف گذاری است. اهداف کلی،کیفی و مبهم قابلیت اندازه گیری و اثر بخشی نخواهد داشت. لذا باید با تقویت تفکر تیمی بر همه مشکلاتی که مانع پیشرفت و دست بابی به اهداف عالیه دراین سازمان شود پیروز فائق آمده و به‌ عنوان یک تصمیم جمعی نه فردی باید همیشه این آمادگی را داشته باشیم که در عرصه اقتصاد که دائم در حال تغییر است، حاضر بوده و رشد کنیم.

در ادامه مدیریت منطقه ضمن توضیح اجمالی آمار و عملکرد شعب در دست یابی به اهداف سال ۹۷ پرداخته و توضیحاتی در خصوص: مانده منابع و میزان جذب، سود پرداختی به سپرده ها، درصد تحقق اهداف جذب منابع، تفکیک منابع، مقایسه منابع نسبت به متوسط شعب،مقایسه منابع سیستم بانکی کشور، مصارف و مطالبات، ضمانت نامه و گشایش اعتبار اسنادی، استفاده از خدمات بانکداری مدرن توسط مشتریان ،پایانه های فروش فروشگاهی ، دستگاه های خودپرداخت ،کارت های هدیه ، باشگاه مشتریان ، نظر سنجی مشتریان در سامانه BI مطالبی ایراد و اذعان کردکه آنچه تاکنون محقق شده ثمره تلاش و سخت کوشی و پشتکار تمامی همکاران است که بجاست از آنها تقدیر و تشکر کنم.

مدیراستان با اشاره به نقش مهم بازاریابی میدانی در تعین سرنوشت بانک خصوصاً در وضعیت حساس کنونی که نیاز به تمرکز قوا در تمامی سطوح اعم از صف و ستاد در جهت شناخت بازار و تلاش برای افزایش سهم این بانک در بازار منابع اشاره و خواستار شناسایی،جلب و جذب فعالان اقتصادی و مشتریان توانمند در سطح استان شد.

در پایان روسای شعب نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه های فرایند جذب مشتری،آموزش در حین خدمت و مشتری مداری و موانع و معایب موجود در شعب مطالبی را عنوان داشته؛ که به تعدادی از نظرات از طریق مدیریت پاسخ لازم داده شد و مواردی هم یادداشت تا پیگیری لازم به عمل آید.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=10376
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)