چهارشنبه 24 آوریل 2019 - 15:02

برگزاری همایش مدیریت شعب استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل بانک ایران‌زمین

اولین گردهمایی سراسری روسای شعب استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل با هدف بررسی عملکرد سال گذشته برگزار شد.

اولین گردهمایی سراسری کلیه روسای شعب و کارکنان ستادی مدیریت شعب استانهای آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل با هدف بررسی عملکرد سال گذشته برگزار شد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بانک ایران‌زمین، شهرود مدیراستان ضمن خوش آمدگویی به مدعویین بیان کرد: ماکس وبریک جامعه شناس موقعی که مشاعل را ارزیابی و رتبه بندی کرد به این نقطه رسید که بانکداری و بانکداران عالی ترین جایگاه حیثیت اجتماعی و اعتباری دارند و همیشه افتخار ما این است که به مردم خدمت می کنیم.

شهرود از روسای شعب خواست عملکرد کارکنان را مورد پایش قرار دهند و با توجه به رویکرد جوانگرایی مدیران ارشد بانک به کارکنان جوان مسئولیت داده و آنها را برای پست های بالاتر آماده کنند.

در ادامه جلسه شهام فر معاون اجرائی استان به ارائه گزارش و بررسی عملکرد مدیریت در سال ۹۷ پرداخته و اظهار داشت: این مدیریت در سال ۹۷ با کوشش و تلاش کارکنان حدود ۷۵ % به اهداف تعیین شده رسیده و حدود ۳۱ % رشد نسبت به سال ۹۶ داشته است.

وی در ادامه به مواردی از قبیل: مانده منابع و میزان جذب، وصول مطالبات، صدور ضمانتنامه و گشایش اعتبار اسنادی پرداخته و نقاط ضعف و قوت هر یک از شعب را تشریح کرد.

یزدانی معاون مالی و اداری در ادامه همایش به ارائه آمار و عملکرد استان از لحاظ بانکداری دیجیتال پرداخت، سپس شعب روسای شعب منتخب در حوزه جذب منابع و وصول مطالبات مطالبی و بانکداری دیجیتال مطالبی را عنوان و راهکارهای لازم را برای دیگران بیان کردند.

در پایان همایش مدیران ستادی این مدیریت به سوالات مطرح شده از سوی روسای شعب پاسخ های لازم را ارائه کردند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=10440
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)