چهارشنبه 17 آوریل 2019 - 16:12

راه‌‌اندازی سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) در بیمه کوثر

شرکت بیمه کوثر به منظور جلب اعتماد بیمه‌شدگان و مشتریان وفادار سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) را برای نخستین بار در صنعت بیمه راه‌‌اندازی کرد.

شرکت بیمه کوثر به منظور جلب اعتماد بیمه‌شدگان و مشتریان وفادار سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) را برای نخستین بار در صنعت بیمه راه‌‌اندازی کرد.

به گزارش نگاه اقتصادی، مدیر روابط‌ عمومی و امور مشتریان بیمه کوثر اعلام کرد: نرم‌افزار مدیریت تجربه مشتری با هدف تشویق و ترغیب مشتریان جدید و نیز افزایش مشتریان وفادار و با همکاری مدیریت فناوری ارتباطات و اطلاعات به بهره‌برداری رسید.

احمدرضا عصاری تمایز در ارایه خدمت و پاسخگویی به مشتریان را سرلوحه فعالیت‌های این مدیریت برشمرد و گفت: تمرکز بر مشتری‌مداری و مشتریان ویژه و نیز مدیریت رویدادها و برقراری تعامل شخصی موثر با ذی‌نفعان از جمله راهکارهای این مدیریت برای جذب عموم جامعه و جامعه‌هدف است.

وی تاکیدکرد: تحلیل رفتار مشتری و سنجش رضایت آنان توسط کارشناسان می‌تواند راهنمایی برای دستیابی به اهداف شرکت باشد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=10463
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)