جمعه 19 آوریل 2019 - 15:42

غلبه بر گرما با سری جدید محصولات تهویه متبوع ال‌جی

ال‌جی برای راحت‌کردن خیال کاربران و تضمین دوام سیستم تهویه مطبوع، کمپرسور Inverter خود را با ضمانت ۱۰ ساله عرضه کرده است.

با سری جدید سیستم تهویه مطبوع ال جی بر گرما غلبه کنید. جدیدترین سری تهویه هوای DUALCOOL ال جی که برای بهترین تجربه آرامش و راحتی طراحی شده‌اند، در نمایشگاه InnoFest خاورمیانه و آفریقا به نمایش درآمد.

به گزارش نگاه اقتصادی، ال جی در نمایشگاه InnoFest خاورمیانه و آفریقا با جدیدترین سیستم های تهویه مطبوع Split Air و Floor Standing سری DUALCOOL بازدیدکنندگان را تحت تاثیر قرار داد.

سیستم تهویه مطبوع Split DUALCOOL دو در یک که دارای سیستم تصفیه هوای قدرتمند و همه‌کاره‌ای است، که ضمن تمیز کردن موثر هوا، هوای خانه را خنک و مطبوع نگه داشته که این قابلیت باعث تمایز ال جی و رقبا شده است.

سیستم تصفیه هوای ال‌جی در مدل DUALCOOL Split از طریق یک فرایند سه مرحله‌ای، میکرو ذرات را حذف می‌کند. اول، سنسور ذرات گرد و غبار با غلظت ۱PM را همراه با سایر مواد مضر در هوا شناسایی می‌کند.

بعد، اشعه یون تولید شده بیش از پنج میلیون یون منفی را به ذرات متصل می‌کند و در نهایت، فیلتر Micro Dust با بار مثبت به راحتی ذرات کوچک و مضر از جمله ویروس‌ها و باکتری‌ها را از بین می‌برد.

با استفاده از اصل بار الکترواستاتیک، سیستم تهویه مطبوع ال جی ذرات بسیار ریزتری (تا ۰٫۳PM) که می‌توانند باعث ایجاد مشکلات تنفسی شوند را نیز فیلتر می‌کند.

نمایشگر وضعیت هوای داخلی یا IAQ اطلاعات مهم را به اطلاع کاربر رسانده و وضعیت‌های فعلی و مراحل تصفیه هوا را از طریق آیکون‌هایی که با تغییر رنگ میزان پاکیزگی هوای اطراف را نشان می‌دهند، به نمایش می‌گذارد.

این صفحه نمایش ساده و رنگارنگ در قسمت جلوی DUALCOOL واقع شده است و کیفیت هوای داخل ساختمان را صرف نظر از این‌که آیا تصفیه در حال اجرا است یا خیر در لحظه‌ نشان می‌دهد.

علاوه بر این، تهویه مطبوع DUALCOOL Split ال جی با استفاده از کمپرسور پیشرفته DUAL Inverter ال جی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته با مصرف انرژی بسیار کم، هوا را سریع‌تر از مدل‌های معمولی خنک می‌کند.

در عین حال، حالت Comfort Air به کاربران کمک می‌کند از طریق تنظیم تاج در زاویه مطلوب و حفظ جریان هوا در اطراف اتاق، به جای هدایت مستقیم جریان هوا به فرد، آرامش بیشتری را احساس کرده و سلامت آن‌ها را حفظ می‌کند.

ال جی در نمایشگاه InnoFest خاورمیانه و آفریقا همچنین مدل ایستاده DUALCOOL Floor Standing خود را معرفی کرد. یک مدل لوکس که با هدف به ارمغان آوردن سبکی مدرن و جدید به خانه‌های سراسر منطقه عرضه شده است.

عملکرد خنک‌کنندگی مؤثر و کنترل راحت دستگاه ایستاده DUALCOOL Floor Standing به مشتریان این امکان را می‌دهد تا از زندگی در کمال آسایش و راحتی لذت ببرند.

جدیدترین مدل ایستاده DUALCOOL، فضای زندگی را با طراحی خاص و مدرن خود زیبا می‌کند. لبه‌های لوستر-مانند عمودی در قسمت جلویی این دستگاه دارای خطوط ظریف با انحنای بسیار مدرن و جذابی است.

ظاهر فلزی DUALCOOL به ایجاد یک احساس مینیمالیستی کمک می‌کند و در دو رنگ منحصر به فرد طلایی و سفید عرضه شده است.

تهویه مطبوع جدید ایستاده Floor Standing عملکرد خنک کنندگی قدرتمندی دارد. بخش تهویه آن دارای توانایی حرکت است که پوشش را وسیع‌تر کرده و قادر است هر گوشه‌ای از اتاق را خنک نگه دارد.

حالت Ice Cool Power برای خنک کردن سریع هوا به میزان ۴ درجه سانتی‌گراد پایین‌تر از حالت معمولی طراحی شده است. این حالت باعث می‌شود جریان هوا حتی قوی‌تر شده تا کاربران راحتی بیشتری را تجربه کنند.

همچنین این دستگاه با اتصال به Wi-Fi و قابلیت کنترل از راه دور را از طریق SmartThinQTM امکان مدیریت تنظیمات و کنترل مصرف انرژی را از طریق گوشی هوشمند فراهم می کند.

ال‌جی برای راحت‌کردن خیال کاربران و تضمین دوام سیستم تهویه مطبوع، کمپرسور Inverter خود را با ضمانت ۱۰ ساله عرضه کرده است.

Song Dae-hyun، رئیس بخش لوازم خانگی و تهویه هوای ال جی گفت: ما با افتخار جدیدترین سیستم تهویه مطبوع DUALCOOL اسپلیت و مدل ایستاده خود را در InnoFest MEA نمایش داده‌ایم.

مدل‌هایی که تمرکز آن‌ها روی راحتی مشتریان و طراحی زیبا بوده است. با ارائه هوایی قدرتمند و با قابلیت تصفیه هوای عالی، لوازم خانگی نوآورانه ما یک زندگی راحت و سالم را به مصرف کنندگان در سراسر منطقه پیشنهاد می‌دهد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=10581
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)