پنج‌شنبه 20 جولای 2017 - 2:13

توجه مدیران به مسئولیت اجتماعی؛ نشانه توسعه انسانی

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در نشست خانه مدیران گفت: کار کردن کودکان پدیده‌ای زیان‌بار است که باید راه حلی در سطح کلان برای آن یافت.

توجه مدیران به مسئولیت اجتماعی؛ نشانه توسعه انسانی

یکی از تکالیف جدی مدیران، پرداختن به مسائل اجتماعی است و یکی از دغدغه های چند سال اخیر سازمان مدیریت صنعتی این است که مسئولیت اجتماعی را در تنظیم مجموعه اهداف، چشم انداز، سیاست‌ها، راهبردها و برنامه های خود مدنظر قرار داده و اجرا کند.

به گزارش نگاه اقتصادی از سازمان مدیریت صنعتی، محمدعلی محمدی با بیان این سخنان در پانصد و پنجاه و چهارمین نشست خانه مدیران که ۲۷ تیرماه با عنوان “آسیب شناسی کودکان سرزمین من و راهبردهای آن برای یک مدیر ایرانی” در سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، خاطرنشان کرد:

یافتن راه حل برای پدیده “کودکان کار” برای تبدیل آن از یک مشکل به یک فرصت، نیاز به همکاری و همفکری جمعی دارد و بی تردید، توجه مدیران به مسئولیت های اجتماعی مثل توجه به پدیده “کودکان کار” نیازمند بلوغ فکری، ازخودگذشتگی و توسعه انسانی است.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی افزود: کار کردن ارزشمند است اما کار کردن کودکان، پدیده ای زیان بار است که باید با همفکری راه حلی در سطح کلان برای آن در نظر گرفت.

وی تاکید کرد: آمار این کودکان در برخی مناطق رو به افزایش است و برخی از علل آن فقر؛ شرایط نامناسب محیط، نامناسب بودن ساختار خانواده و پایین بودن رفاه اجتماعی در این مناطق است.

بنا به این گزارش، در پایان این نشست، از فعالان و هنرمندان حوزه مذکور قدردانی به عمل آمد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=1072
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)