- نگاه اقتصادی - https://negaheghtesadi.ir -

ارتقای سطح خدمات‌دهی در نمایشگاه کتاب تهران با اقدامات بانک شهر

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نقش بانک شهر در ارایه خدمات نوین بانکی به ناشران و اهالی فرهنگ و کتابخوانی در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران،گفت: این بانک با حمایت از برگزاری نمایشگاه های کتاب استانی و همچنین نمایشگاه کتاب پایتخت موجب ارتقای سطح خدمات دهی در آنها شده است.

به گزارش نگاه اقتصادی از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محمد علیخانی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی کشور گفت:حمایت از ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان شهروندان از اهمیت ویژه و جایگاه خاصی برخوردار است.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه فرهنگ کتابخوانی و تاثیرات آن بر زندگی شهروندی، تصریح کرد: با دستیابی به رشد شاخص های فرهنگ عمومی و ترویج فرهنگ کتابخوانی در کلان شهرها به راحتی می توان پله های ترقی در بخش های مختلف جامعه را سپری کرد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر، نقش بنگاه های اقتصادی در کاهش معضلات و ناهنجاری های اجتماعی را مهم دانست و ادامه داد:کمک به ترویج فرهنگ کتابخوانی باعث افزایش سطح اطلاعات مردم شده و تاثیر به سزایی نیز در تصمیم گیری های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و سایر بخش های زندگی آن ها دارد.

علیخانی با بیان اینکه بانک ها با حمایت از طرح های فرهنگی، می توانند به تعالی و رشد فرهنگی ایران اسلامی کمک کنند،گفت:پیشگام شدن بانک شهر به عنوان بانک عامل در نمایشگاه های کتاب بدون در نظر گرفتن منافع مالی می تواند الگویی برای سایر بانک ها باشد.

وی با تاکید بر اینکه بانک شهر علاوه بر توجه به رسالت اقتصادی خود در حوزه فرهنگی نیز عملکرد قابل توجه و درخشانی دارد، افزود: معتقد هستم با توجه به پتانسیل هایی که در این بانک وجود دارد، می تواند نقش خود را در کمک به حوزه فرهنگ افزایش دهد.