- نگاه اقتصادی - https://negaheghtesadi.ir -

گرامیداشت روز معلم در بانک ملی ایران

به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم و در راستای پاسداشت و قدردانی از مقام والای معلمان، طی مراسمی با حضور محسن امین زارع معاون امور ارزی و بین الملل، عباس شفیعی معاون پشتیبانی، داوود ملک نیا رئیس اداره کل آموزش و تنی چند از مسئولان بانک، اساتید و مدرسان اداره کل آموزش مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران، داوود ملک نیا در این مراسم ضمن تجلیل از مقام و منزلت معلم، با توصیف شخصیت علمی و معنوی استاد مطهری و جایگاه مقام معلم، از تعلیم و تربیت به عنوان آموزه ای دینی یادکرد.

وی با اشاره به نقش و اهمیت جایگاه آموزش در پیشبرد اهداف سازمان ها و بانک اظهار کرد: مدرسان و اساتید آموزش در رشد و پرورش نیروهای متخصص و خلاق بانک و جامعه موثر هستند و بر آنیم که با تلاش همه همکاران در راستای رضایتمندی مردم و مشتریان حرکت کنیم و به اهداف عالی بانک دست یابیم.

ملک نیا، آموزش را یکی از سرمایه گذاری های مطمئن بانک برای نیروی انسانی دانست و ضمن اشاره به اهمیت تعلیم و تعلم به عنوان یکی از اهداف بلند مدت بانک خاطر نشان کرد: در سال گذشته به همت ۵۰۰ مدرس در سراسر کشور، یک هزار و ۸۰۰ دوره آموزشی با محورهای رفتاری، سوددهی، بازاریابی، ارزی و بانکداری برگزار شد و امسال هم با نیازسنجی و برنامه ریزی های صورت گرفته، دو هزار و ۸۰۰ دوره آموزشی برگزار خواهد شد.

نجف بیگی استاد دانشگاه و مدرس پیشکسوت اداره کل آموزش بانک ملی ایران نیز در این مراسم، گفت: آموزش باید مستمر باشد تا همواره بین سازمان و کارکنان آن ارتباط موثر وجود داشته باشد.

در این مراسم که با حضور اساتید دوره های آموزشی و تنی چند از کارشناسان در محل اداره کل آموزش بانک ملی ایران برگزار شد، ضمن بیان پیشنهادها و راهکارهای جدید آموزشی، مسائل حوزه آموزش مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان این مراسم هم از مدرسان دوره های آموزشی بانک تقدیر شد.