- نگاه اقتصادی - https://negaheghtesadi.ir -

حضور فعال کارگزاری بورس بیمه ایران در نمایشگاه نفت و گاز

شرکت کارگزاری بورس بیمه ایران در راستای حمایت از فروش نفت در بورس انرژی در نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی حضور چشمگیری دارد.

به گزارش نگاه اقتصادی، مهدی رباطی؛ مدیرعامل کارگزاری بورس بیمه ایران در این خصوص گفت: در بیست و چهارمین نمایشگاه نفت گاز پتروشیمی، با تلاش نماینده وزیر نفت در امور بورس انرژی و همکاری بورس انرژی ، هم اندیشی فرصت طلایی تجارت نفت ایران پایه گذاری شد. از این رو با توجه به سیاست حضور حداکثری در نمایشگاههای تخصصی ، و با هدف حمایت از فروش نفت از مسیر بورس انرژی ، کارگزاری نهادی بورس بیمه ایران به عنوان حامی و مشارکت کننده در این هم اندیشی حضور دارد.

وی در ادامه افزود: در پایان هم اندیشی نحوه پذیرش مشتریان در بورس انرژی توسط مدیر کالا و انرژی کارگزاری بورس بیمه ارایه خواهد شد و واحد پذیرش مشتریان بورس انرژی برای انجام امور اخذ کد بورس انرژی در خدمت شرکت کنندگان در همایش هستند.

صبح امروز بیست و چهارمین نمایشگاه نفت گاز پتروشیمی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی آغاز به کار کرده ودر این بین شرکت کارگزاری بورس بیمه ایران نیز که همواره در رویدادهای بزرگ مالی کشور بعنوان نهادی موثر حضور داشته، در این نمایشگاه نیز با هدف حمایت از عرضه نفت خام در بورس انرژی شرکت کرده است.

گفتنی است غرفه مشترک کارگزاری بورس بیمه ایران و مجتمع تخصصی بیمه های پتروشیمی و پالایشی بیمه ایران با هدف ایجاد تعامل بیشتر با صنعت عظیم پترو پالایشی در سالن خلیج فارس در نمایشگاه بین المللی تهران از ١١ الی ١۴ اردیبهشت، میزبان علاقه مندان به مباحث بازاراهای مالی ، کالایی و انرژی خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین