پنج‌شنبه 20 جولای 2017 - 19:04

افشای پشت پرده‌ قاچاق مکالمات بین‌الملل

آذری جهرمی نوشت: درآمد عمده برخی از کانال‌های ماهواره‌ای از محل قاچاق مکالمات بین‌الملل و از جیب مردم ایران بوده است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌گوید: مقایسه درآمدهای دو سال اخیر شرکت ارتباطات زیرساخت نشان از افزایش حدود ۲۵۰ میلیارد تومانی در حوزه مکالمات بین الملل دارد که بخش اعظم این افزایش ناشی از مقابله موثر با قاچاق بوده است.

به گزارش نگاه اقتصادی به نقل از سیتنا، محمدجواد آذری جهرمی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت:

“قاچاق مکالمات بین‌الملل یکی از چالش‌های چند سال اخیر حوزه ارتباطات کشور بوده است. اخیرا با رشد پیام‌رسان‌ها، از حجم مکالمات تلفنی بین‌الملل کاسته شده است.

به‌رغم این موضوع، مقایسه درآمدهای دو سال اخیر شرکت ارتباطات زیرساخت نشان از افزایش حدود ۲۵۰ میلیارد تومانی در حوزه مکالمات بین الملل دارد.

بخش اعظم این افزایش ناشی از مقابله موثر با قاچاق بوده است. تحلیل دقیق صورت‌گرفته نشانگر این است که درآمد عمده برخی از کانال‌های ماهواره ای از این محل و از جیب مردم ایران بوده است.

متاسفانه برای مقابله با همین کانال‌ها بودجه‌های متعددی در بخش‌های مختلف کشور هزینه شده است، غافل از این‌که ارتزاق آن‌ها از بازار ایران بوده است.

هرچند به نظر مقابله صورت‌گرفته موثر است و این را می‌شود از ناراحتی عده‌ای به خوبی دید، اما هنوز جای کار بیشتری وجود دارد.

به‌زودی جزئیات بیشتری را با افکار عمومی به اشتراک خواهیم گذاشت”.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=1087
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)