یکشنبه 23 ژوئن 2019 - 7:58

صدور بیش از ۵۲هزار کارت شهروندی برای ساکنان منطقه آزاد اروند

این کارت حاوی اطلاعات زیادی از شهروندان از جمله مدارک سجلی، اثبات سکونت در منطقه آزاد و تعریف خدمات خاص است.

رئیس سرپرستی منطقه ۱۱ بانک شهر با اشاره به برنامه ریزی گسترده برای توسعه همکاری های میان این بانک با منطقه آزاد اروند گفت: بیش از ۵۲ هزار کارت شهروندی از سوی بانک شهر برای ساکنان منطقه آزاد اروند صادر شده است.

به گزارش نگاه اقتصادی از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، خداکرم مرادی با تأکید بر لزوم گسترش و توسعه همکاری های این بانک با منطقه آزاد اروند اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد اروند با همکاری و حمایت این بانک، کارت شهروندی را با هدف ارائه خدمات ویژه به ساکنان این منطقه تهیه و توزیع کرده است.

وی با اشاره به اینکه صدور اروند کارت برای ساکنان منطقه آزاد اروند یکی از اقدامات مهم بانک شهر است، افزود: این کارت حاوی اطلاعات زیادی از شهروندان از جمله مدارک سجلی، اثبات سکونت در منطقه آزاد و تعریف خدمات خاص است.

رئیس سرپرستی بانک شهر منطقه ۱۱ بانک شهر با اشاره به صدور بیش از ۵۲ هزار کارت شهروندی برای اهالی منطقه آزاد تصریح کرد: این بانک در راستای توسعه و رشد رفاه شهروندان در حال انعقاد تفاهم نامه هایی در حوزه های مختلف است.

مرادی خاطر نشان کرد: در حال حاضر این کارت به عنوان کارت شناسایی مورد استفاده قرار می گیرد، اما دارندگان این کارت ها در آینده ای نزدیک می توانند از تخفیفات و معافیت های مختلف بهره مند شده و علاوه بر انجام امور بانکی، امور اداری خود نظیر امور پستی، استفاده از پارکینگ های عمومی، کارت پارک شهرداری، مراکز تفریحی و خرید، دانشگاه ها، پرداخت هزینه تاکسی و اتوبوس را نیز از طریق این کارت انجام دهند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=10895
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)