دوشنبه 24 ژوئن 2019 - 6:43

افزایش اختیارات رؤسای شعب بانک صنعت‌ومعدن

بانک صنعت‌ومعدن برای تسریع فرآیند مرتبط با پرداخت تسهیلات به صنعتگران، معدنکاران و کارآفرینان اختیارات سرپرستان و رؤسای شعب خود را افزایش داد.

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت‌ومعدن در دیدار با کارکنان سرپرستی و شعب بوشهر تأکید کرد: با توجه به تحریم های ظالمانه و لزوم تسریع در انجام فرآیند مرتبط با پرداخت تسهیلات به صنعتگران، معدنکاران و کارآفرینان اختیارات سرپرستان و رؤسای شعب که از ابتدای سال در دستور کار قرار گرفته بود، افزایش یافت.

به گزارش نگاه اقتصادی از بانک صنعت و معدن، حسین مهری که به همراه اعضای هیأت مدیره و جمعی از مدیران این بانک به استان بوشهر سفر کرده بود، روز شنبه ضمن بازدید از صنایع استان در جمع کارکنان این بانک حضور یافته و عنوان داشت: سال ۹۸ شرایط شبکه بانکی بسیار حساس است و لازم است همکاران در این سال که سال رونق تولید نام گرفته است با اراده ای مضاعف برای دستیابی به اهداف و برنامه‌های بانک و حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان تلاش کنند و تجهیز منابع باید اولویت نخست ما باشد.

وی در خصوص تجهیز منابع و مدیریت صحیح آن خاطرنشان ساخت: اقداماتی که در این خصوص باید در دستور کار قرار گیرد شامل فروش اموال مازاد و تملیکی، وصول مطالبات و توسعه خدمات بانکی به منظور جذب و رضایت مشتریان است.
مهری تصریح کرد: جهت کاهش زمان اجرای فرآیندها اختیارات شعب و سرپرستی ها افزایش یافت تا در زمان بندی پروژه ها شاهد اتلاف وقت، افزایش هزینه و به تبع آن هدررفت منابع بانک نباشیم زیرا منافع بانک با منافع ذینفعان که شامل مشتریان، سهامداران، کارکنان و به نوعی تمامی افراد جامعه می باشد، بسیار در هم تنیده است.

رییس هیأت مدیره بانک تأکید کرد: توجه به اولویت در پرداخت ها نخست شامل سرمایه در گردش و طرح های نیمه تمام است و پس از آن تأمین مالی طرح های توسعه ای واحدهای موجود ضرورت دارد و طرح های جدید تنها در صورتی که دانش بنیان یا دارای ارزش افزوده بالا باشند، پذیرش خواهند شد افزون بر آن بحث اهلیت و صلاحیت متقاضیان، دانش، تجربه و تبحر آنان در ایجاد و توسعه شبکه توزیع و زنجیره تأمین بسیار حائز اهمیت است.

مدیرعامل در ادامه سفر به استان بوشهر به همراه گراوند استاندار این استان و دیگر مسؤلان از صنایع و واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی بوشهر نیز بازدید به عمل آورده و در جمع کارآفرینان بر لزوم حمایت همه جانبه از صنایع استان تأکید کرد و افزود: به دنبال تحریم های ظالمانه بر علیه کشورمان مهمترین راه برون رفت از شرایط موجود حفظ سطح تولید و اشتغال در سایه مساعدت به صنعتگران است.

استاندار بوشهر نیز اقدامات بانک صنعت و معدن در تأمین مالی پروژه های بوشهر و عسلویه را مثبت ارزیابی کرده و گفت: بانک صنعت و معدن با استفاده از ظرفیت ها و توان کارشناسی که دارد می تواند در تحقق شعار سال بسیار موفق و کارا عمل کند.

وی افزود: برای حل مشکلات فعالان تولیدی با رویکرد توجه جدی به مقوله مهم اقتصاد مقاومتی باید با حمایت نهادهای مالی به خصوص بانک های تخصصی در حوزه تولید و صنعت، برنامه ریزی های لازم صورت گیرد تا موانع پیش روی آنها بررسی و برطرف شود.

وی همچنین از واحدهای تولیدی استان درخواست کرد با توجه به استفاده از تسهیلات و منابع بانک صنعت و معدن تمرکز وجوه خود را در این بانک افزایش دهند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=10951
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)