دوشنبه 24 ژوئن 2019 - 15:56

اعلام آمادگی بانک کشاورزی برای حمایت همه‌جانبه از ظرفیت‌های اقتصادی سیستان و بلوچستان

مدیرعامل بانک کشاورزی به اتفاق معاون اقتصادی رییس‌جمهور در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان سیستان و بلوچستان شرکت کرد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان سیستان و بلوچستان که با حضور دکتر نهاوندیان معاون اقتصادی رییس‌جمهور برگزار شد، اظهار داشت: بانک کشاورزی برای حمایت همه جانبه از ظرفیت های اقتصادی استان سیستان و بلوچستان و شکوفایی و رونق تولید در این استان آماده است.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان سیستان و بلوچستان، روح‌الله خدارحمی روز دوشنبه سوم خرداد در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی این استان بر آمادگی کامل بانک کشاورزی در حمایت از فعالان صنایع کشاورزی و غذایی در استان، تأکید کرد.

بر اساس این گزارش، وی یکی از مزیت های استان را دسترسی به دریا و امکان تولید پروتئین دریایی در قالب طرح های پرورش ماهی در قفس و پرورش میگو و همچنین طرح های فرآوری ماهی و تکمیل زنجیره ارزش پروتئین دریایی برشمرد.

خدارحمی همچنین آمادگی شعب استان را به منظور امهال تسهیلات غیر جاری، در قالب بند «ل» تبصره ۱۶ اعلام کرد.

شایان ذکر است این جلسه با حضوردکتر نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور ، دکتر اربابی مشاور معاون رئیس جمهور ، رسولی معاون وزیر و مدیر کل راه آهن کشور، روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان ، مدیران کل ادارت و بانک های استان و فعالان اقتصادی استان در بخش های صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی برگزار شد و در آن، مشکلات اقتصادی استان، ظرفیت های تولیدی و سرمایه گذاری، موانع و راهکارها مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=10955
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)