دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵

«بانک آفیسر» جایگزین سرویس‌های بانکداری سنتی می‌شود

مدیرعامل بانک ملی گفت: سیبا جایگزین روش های سنتی بانکداری شد و بانک آفیسر نیز همین تحول و انقلاب را در سرویس های بانکداری ایجاد می کند.

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه این بانک برای نخستین بار سیستم یکپارچه بانکی معروف به سیبا و خدمات بانکی آنلاین را در نظام بانکی کشور پیاده سازی کرد، گفت: سیبا جایگزین روش های سنتی بانکداری شد و بانک آفیسر نیز همین تحول و انقلاب را در سرویس های بانکداری ایجاد می کند.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا حسین‌زاده در نشست هم اندیشی مدیران شعب مشمول طرح بانک آفیسر بانک که امروز با حضور مسعود خاتونی عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک، هادی سالارخیلی مدیر امور طرح و برنامه، حمید مومنی مدیر امور شعب مستقل، نادر اکبری وند رییس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان و همچنین روسای شعب، روسای حوزه ها، کارشناسان روابط عمومی و بازاریابی ادارات امور شعب تهران و ناظران بانک آفیسر برگزار شد، با تاکید بر اینکه در استراتژی رقابت دو عامل دارا بودن وجه تمایز و پایین بودن قیمت تمام شده، موفقیت هر سازمان یا واحد تولیدی را رقم می زند، افزود: پیاده کردن سیبا در نظام بانکی و الگو گرفتن تمامی بانک ها از بانک ملی ایران موجب شد تا این بانک در عرصه بانکداری پیشتاز باشد و این روند در سال های گذشته نیز همچنان ادامه داشته است.

وی با بیان اینکه بانک هایی که نتوانند خود را با تکنولوژی سازگار کنند حرفی برای گفتن نخواهند داشت، تصریح کرد: امروز مردم، بانک ملی ایران را یک بانک نوآور می دانند چرا که محصولات جدید هر چند ماه یکبار رونمایی می شود و این بانک محصولات متمایزی را به نظام بانکی کشور ارایه می کند.

مدیرعامل بانک ملی ایران بیان کرد: زمانی که قانون، استفاده از شبکه های اجتماعی خارجی را برای ارایه خدمات مالی و بانکی از سوی بانک ها منع کرد، بانک ملی ایران اپلیکیشن بله را ارایه کرد و این محصول یک وجه تمایز در شبکه بانکی محسوب می شود و در حال حاضر نیز ۲۲ بانک عضو این سامانه هستند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=10967
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)