دوشنبه 24 ژوئن 2019 - 20:56

همایش فصلی مدیریت کسب‌وکار هوشمند و مدیریت IT برگزار شد

سی و نهمین همایش فصلی مدیریت کسب و کار هوشمند و تحولگرا و مدیریت فناوری اطلاعات برگزار شد.

سی و نهمین همایش فصلی دوره MBA با گرایش “مدیریت کسب و کار هوشمند و تحولگرا” و “مدیریت فناوری اطلاعات (MITM) با موضوع “داده” نفت قرن بیست و یکم، در سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، در این همایش ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی درخصوص موضوعات “تحول دیجیتال”، “جامعه ۵” ، “صنعت ۴” و “جامعه داده محور” به سخنرانی پرداخت.

وی با اشاره به برخی از الزامات و زیرساخت های مورد نیاز در “صنعت۴” و پیش‌نیاز‌های تحقق “جامعه۵” در کشور پرورش نیروی انسانی و مدیران دارای مهارت‌های صنعت ۴٫۰ و جامعه ۵٫۰ در کشور،تغییر سبد مهارتی کارکنان و مدیران و استفاده از ابزار جدید اتوماسیونی و فرایند های استاندارد برای ارتقای تجارب کارکنان را از جمله این پیش نیازها عنوان نمود.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، افزود: طبق پیش بینی های معتبر، تا افق ۲۰۲۵ بازار ۴ تا ۱۱ هزار میلیارد دلاری از طریق اینترنت اشیاء برای صنایع، شهرها، وسایل نقلیه، فضای کسب و کار و …. شکل می گیرد که بازار بالقوه کشور با فرض یک در صد سهم، ۴۰ تا ۱۱۰ میلیارد دلار خواهد بود، همچنین سهم یک درصدی بالقوه ایران از بازار کلان داده ها تا سال ۲۰۲۰ دو میلیارد دلار برآورد می شود.

در این همایش، درخصوص “عوامل تاثیرگذار در موفقیت پروژه های علوم دیتا” ، “کاربرد داده کاوی در زبان شناسی حقوقی”، “بهره گیری از هوش مصنوعی و استفاده از سرویس های ابری AWS برای آنالیز کلان داده ها”، “کاربرد علم داده ها” و ” پرواز داده ها بر فراز ابرها” سخنرانی شد.

بنا به این گزارش در بخش دیگری از همایش MITM از “بیژن خرم” استاد و عضو هیات علمی سازمان مدیریت صنعتی که دارای چند دهه تجربه تدریس و مشاوره در حوزه تفکر سیستمی است، با حضور مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی توسط دانشجویان تجلیل و قدردانی شد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=10971
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)