- نگاه اقتصادی - https://negaheghtesadi.ir -

تیم سایپا در مسابقات رالی یک‌روزه اول شد (+تصاویر)

در مسابقات تور یک‌روزه رالی که زیر نظر هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان تهران و با حمایت‌های مالی بانک‌انصار در شهر ساری – مرکز استان مازندران – برگزار شد، تیم سایپا با ۲۷ امتیاز در جایگاه نخست و تیم ستارگان سرعت ساری در جایگاه دوم قرار گرفت.

به گزارش نگاه اقتصادی، مسیر اول این مسابقات از هتل نوید ساری تا سنگ بِن و مسیر بعدی ۲۰ کیلومتری جنگل امره و جنگل ارزفون تا قائمشهر بود.

بر این اساس در پایان راند دوم مسابقات حرفه‌ای رالی کشور، در بخش انفرادی؛ فرید پروین و میثاق قاسمی از تیم ستارگان سرعت ساری و علی کلهر از تیم سایپا تهران به ترتیب به‌عنوان نفرات اول تا سوم این مسابقات معرفی شدند.

در بخش تیمی نیز؛ تیم سایپا با ۲۷ امتیاز در جایگاه نخست و تیم ستارگان سرعت ساری در جایگاه دوم قرار گرفت.

شایان ذکر است؛ در ادامه حمایت بانک انصار از مسابقه رالی یک‌روزه تفریحی‌خانوادگی «جام پیشخوان بانکی انصار» که در استان تهران و در سال ۹۴ برگزار شده بود، این بار تبلیغات گسترده بانک انصار با اهداف توامان “تشویق شهروندان به فعالیت‌های ورزشی” و “بازمعرفی کارت شهروندی (ساری‌کارت‌)” باعث شد تا هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی درخواست برگزاری این مسابقه را برای دومین بار به بانک انصار در استان مازندران ارائه کند.

این نیز گفتنی است که پروژه کارت شهروندی ساری از اسفند ۱۳۹۲ با همکاری بانک انصار و سازمان شهرداری ساری و با تجهیز حدود ۴ هزار دستگاه در سیستم حمل‌ونقل شهری (اتوبوس مجهز به AFC و AVL، ون و تاکسی) آغاز به کار کرد که با همراهی و استقبال حدود ۱۰۰هزار نفر از هموطنان مازندرانی روبه‌رو شده است.