چهارشنبه 7 اکتبر 2020 - 1:21

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان مدیریت صنعتی و شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی

این تفاهم‌نامه در راستای اهداف فناورانه و نیل به رشد اقتصاد دانش‌بنیان و مشارکت در طرح‌های شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی به امضا رسید.

تفاهم نامه همه جانبه آموزشی، پژوهشی و مشاوره ای میان سازمان مدیریت صنعتی و شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (صبا انرژی) با امضای ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و امیرعباس حسینی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (صبا انرژی)، منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری سرمایه ملی، این تفاهم نامه در راستای اهداف فناورانه و نیل به رشد اقتصاد دانش بنیان با استفاده از ظرفیت های سازمان مدیریت صنعتی در توسعه مدیریت و تحول و بهسازی سازمانی از طریق نمایندگی های سازمان در سراسر کشور و بهره گیری از ظرفیت های سرمایه گذاری و مشارکت در شرکت‌ها، طرح‌ها،‌ واحدهای تولیدی و صنعتی،‌ خدماتی و بازرگانی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت های تابعه به امضای طرفین رسید.

بنا به این گزارش، ابوالفضل کیانی بختیاری در این جلسه، ضمن بیان تاریخچه ای از سازمان مدیریت صنعتی و برشمردن توانمندی های این سازمان در زمینه هایی نظیر آموزش های تخصصی و کاربردی؛ مشاوره و تحقیق، کانون های ارزیابی مدیران حرفه ای، دوره های آمادگی استخدام و توانمندسازی دانش آموختگان، مشاوره و اجرای مدیریت چابکی و استراتژی برای سازمان ها و … اظهار داشت: در حوزه آموزش با دانشگاه های معتبر فرانسه، کانادا و آلمان همکاری داریم، همچنین بسیاری از دوره های جدید از جمله مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان، مدیریت فناوری و نوآوری؛ مدیریت هوا- فضا؛ مدیریت کسب و کارهای کوچک و متوسط با آلمان ها، مدیریت صندوق های بازنشستگی با ایتالیا، مدیریت تحول دیجیتال؛ مدیریت مسئولیت اجتماعی بنگاهها و سازمان ها (CSR)؛ مدیریت صنایع معدنی؛ مدیریت نفت و گاز و پتروشیمی را با دانشگاه های کانادا راه اندازی کرده‌ایم.

کیانی بختیاری افزود: از دیگر ظرفیت های سازمان مدیریت صنعتی، شبکه نمایندگی های آن است که با تقویت و توسعه دامنه فعالیت ها شکل گرفته و در حال حاضردارای ۲۶ نمایندگی در سطح کشور است.

وی تصریح کرد: علاوه بر این، سازمان مدیریت صنعتی آماده است در خصوص فعالیت های بین المللی مشترک و آموزش های تخصصی با توجه به سوابق تجارب و تعاملاتی که دارد، با شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری همکاری کند.

کیانی بختیاری در خصوص انعقاد تفاهم نامه فی مابین خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت صنعتی آمادگی دارد تا در تمامی زمینه های مورد توافق در بالاترین سطح، همکاری ها را آغاز کند.

در این جلسه، امیرعباس حسینی؛ مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری اظهار داشت: شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت های زیر مجموعه آن آماده ورود به کسب و کار های جدید هستند و سازمان مدیریت صنعتی با توجه به تجارب و سوابق ارزنده خود می تواند مشاور ما باشد.

وی با برشمردن ظرفیت های شرکت متبوع خود، اظهار داشت: این شرکت و تمامی شرکت های زیر مجموعه آن آمادگی حضور در رتبه بندی شرکت های برتر کشور را که توسط سازمان مدیریت صنعتی اجرا می شود، دارند.

حسینی افزود: تمایل داریم کانون ارزیابی سازمان مدیریت صنعتی، تمامی مدیران و اعضای هیات مدیره های شرکت های تابعه این هولدینگ را مورد ارزیابی قرار داده و نیازهای آموزشی آنان در تحلیل و ارائه کند.

در این جلسه همچنین در خصوص پرورش مدیران در تراز جهانی، متخصصان مدیریت در صندوق های بازنشستگی، متخصصان مدیریت هولدینگ و متخصصان مدیریت سرمایه گذاری خطرپذیر و نیز بسته آموزشی جهش تولید بین طرفین گفت و گو و تفاهم شد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=11352
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)