چهارشنبه 7 اکتبر 2020 - 1:31

نخستین المپیاد اقتصاد و مدیریت در کشور برگزار شد

المپیاد اقتصاد و مدیریت برای نخستین بار در کشور با همکاری سازمان مدیریت صنعتی و مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان برگزار شد.

برای نخستین بار در کشور المپیاد اقتصاد و مدیریت با همکاری سازمان مدیریت صنعتی و مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سرمایه ملی، ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در وبینار افتتاحیه دوره های تابستانی المپیاد اقتصاد و مدیریت اظهار داشت: با تلاش مسئولین سازمان مدیریت صنعتی و مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان نخستین المپیاد ملی اقتصاد و مدیریت در کشور برگزار شد.

وی با تاکید بر اهمیت شناسایی استعدادهای درخشان و نخبگان تصریح نمود: در کنار این موضوع مباحث راهبری، توانمند سازی و مهمتر از همه به کارگیری این استعدادها در مشاغل و تصمیم گیری ها است که باید مورد توجه قرار گیرد و در این خصوص نظام های حمایتی تقویت انگیزش و استقرار نخبگان و استفاده از دانش و تجربه نخبگان برای توسعه بسیار حائز اهمیت است.

کیانی بختیاری ضمن تبریک به افرادی که در این دوره با رقابت نزدیک و پشت سر گذاشتن مراحل مختلف ممیزی علمی انتخاب شدند، به اجمال سازمان مدیریت صنعتی را برای برگزیدگان المپیباد مدیریت و اقتصاد معرفی کرد.

وی با اشاره به تجربه و سابقه ۵۸ ساله سازمان مدیریت صنعتی و نقش آفرینی آن در راهنمایی و عارضه یابی صنایع و ارائه راه حل در جهت بهبود صنعت و همچنین پرورش و ارتقاء ظرفیت مدیریت گفت: در این ۵۸ سال بیش از ۲۱۰ هزار نفر دانش پذیراز سازمان مدیریت صنعتی فارغ التحصیل شده اند که عمدتا در بخش های مختلف مدیریت در بنگاه ها و سازمان های کشورمشغول خدمت بوده اند.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی خاطرنشان کرد: این سازمان در کنار آموزش، به مشاوره صنعتی، آینده پژوهی، طراحی کسب و کار مدرن، توسعه مدیریت و توسعه سرمایه های انسانی می پردازد. ضمن این فعالیت ها، سازمان مدیریت صنعتی اخیرا به طراحی گروه تخصصی HR-Tech اقدام نموده است که از فرآیند جذب تا فرآیند خروج از خدمت را از طریق هوش مصنوعی پوشش می دهد.

وی با بیان این نکته که کانون های ارزیابی بسیار قوی، در سازمان مدیریت صنعتی فعالیت دارند، از هوشمندسازی و امکان استفاده از راه دور، این مراکز خبر داد.
کیانی بختیاری در ادامه افزود: سازمان مدیریت صنعتی برگزار کننده ۲۵۰ همایش از جمله همایش های مدیریتی در کشور و دارای بیش از ۴۰۰ عنوان آموزش کاربردی و نیز کتابخانه بزرگ تخصصی است.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ضمن توصیه به برگزیدگان این المپیاد برای حضور در دوره های آموزشی سازمان مدیریت صنعتی تصریح نمود: این دوره ها برای برگزیدگان این المپیاد رایگان و در مهارت افزایی نخبگان تاثیر بسزایی دارند.

علاوه بر این همایش هایی که در سازمان برگزار می شود ادبیات ساز، فرهنگ ساز و برای نخبگان مفید هستند و سازمان زمینه را برای شرکت شما عزیزان فراهم خواهد کرد.

کیانی بختیاری اعلام داشت با بهتر شدن بحران کرونا، امکان برگزاری تورهای صنعتی ویژه برای آشنایی با بنگاه ها، صنایع و سیستم های حکمرانی آنها با توجه به تعاملات بین الملی گسترده سازمان در حوزه آموزش و مشاوره، برای استعداد های درخشان و برگزیدگان المپیاد مدیریت و اقتصاد وجود دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با اشاره به ۲۶ نمایندگی سازمان در کشور وعده ی حمایت از نخبگانی را داد که در شهرستان ها ساکن هستند. وی هدف سازمان مدیریت صنعتی در این خصوص را انجام مسئولیت اجتماعی در شناسایی، پرورش نیروها، توانمند سازی آن ها، جذب، استخدام و نگهداشت نخبگان عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت صنعتی با برگزاری دوره های تحصیلات تکمیلی با همکاری دانشگاه های معتبر بین المللی امکان برقراری شرایط بورسیه برای برگزیدگان این دوره را ایجاد خواهد کرد.

کیانی بختیاری، هم افزایی سازمان مدیریت صنعتی با مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان را در جهت ترویج فرهنگ نخبه پروری و تسهیم مسئولیت اجتماعی در تمامی رویدادهای خود با حضور مدیران صنعتی دانست.

وی ضمن تشریح ارتباط سازمان مدیریت صنعتی با شرکت های دانش بنیان، اظهار داشت: سازمان مدیریت صنعتی ضمن حمایت از شرکت های دانش بنیان، به طراحی و اجرای نیازهای آموزشی آنها می پردازد و می تواند امکان کارآموزی نخبگان در شرکت های دانش بنیان را فراهم آورد.

کیانی بختیاری در پایان ابراز امیدواری کرد تا با جانشین پروری مناسب، شرایط و امکان جذب نخبگان مدیریت در پست های مدیریتی آینده و مشارکت درتصمیم گیری ها و اعتلای علمی و اجرایی کشور فراهم شود.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=11355
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)