چهارشنبه 21 اکتبر 2020 - 16:31

فراخوان ثبت نام از واحدهای متقاضی دریافت گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان در سال 1399

بیستمین دوره ممیزی و انتخاب واحدهای حامی حقوق مصرف کنندگان و دور جدید ثبت نام از متقاضیان برای شرکت در این زمینه آغاز شده است.

ثبت نام از متقاضیان دریافت گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان ازسوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان آغاز شده و تا دهم آذرماه 1399 (10/09/1399) ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری سرمایه ملی، بیستمین دوره ممیزی و انتخاب واحدهای حامی حقوق مصرف کنندگان از سوی این سازمان با همکاری انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و دور جدید ثبت نام از متقاضیان برای شرکت در این زمینه آغاز شده است.

هدف از ممیزی عملکرد واحدهای اقتصادی ، بررسی راهکاری ترویج و گسترش فرهنگ رعایت حقوق مصرف کنندگان در جامعه، حمایت از شرکتهای تولیدکننده داخلی در جهت توسعه پایدار، تبیین و تشریح جایگاه کارآفرینی و تولید در جامعه و آثار اقتصادی آن بر صنعت و تولید کشور و در نهایت بررسی نقش تولید کنندگان در رشد و تعالی اقتصادی کشور و رفاه بیشتر آحاد جامعه عنوان شده است و این انتخاب در چارچوب تعامل با تولیدکنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات و افزایش توان رقابتی آنها صورت می گیرد.

براساس این گزارش ؛ شرکتهای متقاضی جهت حضور در روند ارزیابی بیستمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و آگاهی از شرایط ثبت نام می‌توانند فایل پیوست را مطالعه و با ورود به پایگاه اینترنتی به نشانی www.esfand9th.com ، به صورت الکترونیکی نسبت به ثبت نام اولیه خود اقدام کنند.

همچنین گفتنی است ؛ علاقه‌مندان می توانند در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن‌ 22058542-26200503 تماس حاصل کنند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=11428
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)