- نگاه اقتصادی - https://negaheghtesadi.ir -

آماده‌بودن شرایط برای افزایش صادرات در نیمه دوم امسال

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شرایط برای افزایش صادرات کشور در 6 ماهه دوم سال جاری فراهم است و با تدبیر می توانیم در خصوص تامین کالاهای اساسی، مایحتاج ضروری مردم و همچنین مواد اولیه مورد نیاز بخش تولید گام‌های خوبی برداریم.

به گزارش پایگاه خبری سرمایه ملی، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه مشترک با وزرای نفت، جهاد کشاورزی، رییس بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه و گمرک گفت: با توجه به دستور رئیس محترم جمهور در خصوص هماهنگی دستگاه ها برای افزایش صادرات و همچنین تامین کالاهای مورد نیاز کشور، این جلسه تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: پیام ویژه این جلسه هماهنگی کامل تیم اقتصادی دولت و وزرای اقتصادی برای مواجهه با اقدامات دشمن در جنگ اقتصادی تحمیلی است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: شرایط برای افزایش صادرات کشور در 6 ماهه دوم سال فراهم است و در سایه همدلی و با تدبیر، می توانیم در خصوص تامین کالاهای اساسی، مایحتاج ضروری مردم و همچنین مواد اولیه مورد نیاز بخش تولید گام های خوبی برداریم.

رزم حسینی گفت: سابقه درخشان مردم عزیز کشورمان در مقاطع حساس پس از انقلاب اسلامی، موید این امر است که با هماهنگی و همراهی همه بخش ها از شرایط سخت موجود نیز به‌خوبی عبور خواهیم کرد.