پنج‌شنبه 17 دسامبر 2020 - 19:30

کسب عناوین برتر 2021 CES INNOVATION AWARDS توسط ال‌جی

جوایز بهترین نوآوری از سوی انجمن تکنولوژی مصرف‌کننده (CTA) به تلویزیون OLED و یخچال InstaView ال‌جی اعطا شد.

انجمن تکنولوژی مصرف‌کننده (CTA)،‌ ابداعات و نوآوری‌های پیشگامانه ال‌جی الکترونیکس را مستحق تقدیر دانسته و تعدادی از جوایز نوآوری CES 2021 را به این شرکت اعطا نمود. گل سرسبد این جوایز را می‌توان اهدای عنوان بهترین نوآوری به دو تکنولوژی تلویزیون‌های LG OLED و یخچال LG InstaView Door-in-Door دانست. ال‌جی در این دوره موفق به دریافت بیش از ۱۲ عنوان CES Innovation Awards گردیده که بیشترین تعداد جوایز دریافتی ال‌جی در تاریخ این نمایشگاه است.

CES 2021 برای هشتمین سال متوالی تلویزیون‌های OLED، ساندبارها، لوازم‌خانگی، اسمارت‌فونهای رده‌بالا و دیگر ابزارهای تولیدی ال‌جی را با دریافت جوایز CES Innovation Awards مفتخر گردانید که برنامه رسمی انتخاب برترین ها ازنظر ارائه نوآورانه‌ترین محصولات در CES به‌عنوان نمایشگاهی بین‌المللی برای نوآوری است.

بهترین نوآوری‌های CES: در CES 2021 تکنولوژی تلویزیون OLED ال‌جی بار دیگر جایزه بهترین نوآوری را این بار در دسته‌بندی گیمینگ از آن خود کرد. ال‌جی به‌عنوان رهبر بلامنازع جهانی تلویزیون‌های OLED، تجربه سرگرمی خانگی بی‌رقیبی را خلق نموده که عمیق‌ترین سیاهی، واقع نمایانه‌ترین رنگ‌ها و کنتراست بینهایت را ارائه می‌کند. برای اولین بار بخش لوازم‌خانگی ال‌جی هم برای تکنولوژی یخچال InstaView Door-in-Door با سربلندی موفق به دریافت جایزه CES Best of Innovation گردید. این تکنولوژی پیشگامانه با ایجاد تعادل کامل میان فرم و عملکرد، به کاربر اجازه می‌دهد ضمن حفظ تازگی مواد غذایی، به‌راحتی داخل یخچال را ببیند. این یخچال همچنین به تکنولوژی مبتکرانه تشخیص صدای ال‌جی مجهز شده و برای باز کردن درهای مملو از خوراکی این یخچال تنها یک دستور صوتی از راه دور کافی است.

سرگرمی‌های خانگی ال‌جی: از موارد قابل‌توجه در سال ۲۰۲۱، جدیدترین محصولات سرگرمی ال‌جی همچون تلویزیون‌های OLED و NanoCell و NEXTGEN و ایربادهای TONE Free هستند. اطلاعات بیشتر درباره جزئیات محصولات سرگرمی‌های خانگی برنده جوایز ال‌جی در CES 2021 طی ماه ژانویه منتشر خواهند شد.

لوازم‌خانگی ال‌جی: جوایز نوآوری CES 2021 به تعدادی از لوازم‌خانگی ال‌جی ازجمله یخچال‌های LG InstaView Door-in-Door، راهکار خشک‌شویی یکپارچه WashTower که با اشغال کمتر از نصف فضای معمول، حجم شستشوی بسیار زیادی را مدیریت می‌کند، جاروبرقی CordZeroThinQ و دیگر راهکارهای خشک‌شویی و تصفیه هوا همچون دستگاه تصفیه هوای پوشیدنی PuriCare تعلق خواهد گرفت که طی CES رونمایی می‌شود.

تلفن‌های هوشمند ال‌جی: ال‌جی برای ابزارهای موبایل ازجمله محصول پیشگامانه LG WING به‌عنوان اولین موبایل هوشمند چرخان 5G دنیا، موفق به دریافت جوایز نوآوری متعددی در CES گردیده است. این اسمارت فون از نمایشگر ۶.۸ اینچی P-OLED FullVision لب‌به‌لب بهره می‌برد که با چرخش ۹۰ درجه‌ای در جهت عقربه‌های ساعت، نمایشگر دوم ۳.۹ اینچی OLED را ظاهر می‌سازد و اولین تلفن هوشمند در Explorer Project است که تجربه چند نمایشگری قانع‌کننده‌ای را تحت جدیدترین شبکه‌های 5G ارائه می‌کند. همچنین LG VELVET موفق به کسب جایزه نوآوری CES 2021 گردیده است. این اسمارت فون از نمایشگر ۶.۸ اینچی OLED Cinematic FullVision و دوربین‌هایی کارآمد به همراه سرعت‌بالای 5G بهره برده و باقیمتی استثنایی عرضه می‌گردد. خطوط روان، گوشه‌های گرد و تقارن بخش جلو و عقب به این محصول تشخص خاصی بخشیده است. LG VELVET با بهره‌گیری از سبک جدید طراحی 3D Arc Design و رنگ‌های گیرا و جذاب ملهم از طبیعت به دنبال اقناع سلایق مختلف مصرف‌کنندگان است.

راهکارهای تجاری ال‌جی: محصولاتی از نوآوری‌های ال‌جی در زمینه راهکارهای تجاری فناوری اطلاعات در CES 2021 مورد تجلیل قرار گرفتند که گزینه‌ای مناسب برای کار و بازی هستند. مانیتورهای UltraWide و UltraGear گیمینگ محبوب ال‌جی جزو منتخبان CES 2021 هستند؛ و البته لپ‌تاپ LG gram 17 و پروژکتور 4K لیزری CineBeam را هم باید به این لیست اضافه نمود.

CES Innovation Awards: برنامه جوایز نوآوری CES رقابتی سالیانه است که از سوی CTA برای کشف طراحی‌‌ها و مهندسی‌های برجسته در زمینه محصولات تکنولوژی مصرف‌کننده در ۲۸ رشته برگزار می‌گردد. نامزدهای این برنامه از میان دسته‌بندی‌های متعدد محصولات تکنولوژی مصرفی انتخاب‌شده و بالاترین امتیازات هر گروه به مجموعه منتخبان راه می‌یابند. گروهی از نخبگان و متخصصان صنعتی وظیفه داوری این برنامه بر عهده‌دارند و اعضای این تیم از میان طراحان، مهندسان، فعالان رسانه‌ای و… انتخاب می‌گردند تا به بررسی محصولات ارسالی بر اساس کیفیت مهندسی، زیبایی‌شناسی و طراحی، عملکرد و استقبال مشتری بپردازند.

لیست کامل جوایز نوآوری CES 2021 کسب‌شده توسط ال‌جی طی کنفرانس خبری این شرکت در تاریخ ۱۱ ژانویه ۲۰۲۱ ساعت ۸ به‌وقت زمان استاندارد شرقی (EST) اعلام خواهد گردید و از طریق وب‌سایت CES نیز قابل‌مشاهده خواهد بود. برای سال ۲۰۲۱ رهبران صنعتی و ستاره‌های نوظهور از ۱۱ تا ۱۴ ژانویه به شکل مجازی گرد هم می‌آیند تا پیشگام نوآوری‌های آینده بوده و صنعت فناوری در حال پیشرفت را به جلو برانند. CES 2021 برای اولین بار به‌صورت تماماً دیجیتال برگزارشده و پلتفرمی برای عرضه محصولات، تعامل با برندهای بین‌المللی و تعریف آینده صنعت به شمار می‌رود که اجتماعات تکنولوژی را قادر می‌سازد با امنیت کامل ایده‌هایشان را به اشتراک گذارده و محصولاتی را رونمایی کنند که به آینده شکل خواهند داد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=11507
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)