یکشنبه 22 آگوست 2021 - 22:45

تبریک مدیرعامل کشتیرانی ج. ا. ا به فرمانده نیروی دریایی ارتش

نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در پیامی به امیر دریادار شهرام ایرانی انتصاب وی به عنوان فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

تبریک مدیرعامل کشتیرانی ج. ا. ا به فرمانده نیروی دریایی ارتش

محمدرضا مدرس‌خیابانی، نایب رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران طی پیامی به امیر دریادار شهرام ایرانی انتصاب وی به عنوان فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش نگاه اقتصادی به نقل از مانا، متن پیام مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

امیر دریادار شهرام ایرانی

فرمانده محترم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران

انتصاب شایسته جنابعالی را از سوی رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا (مدظله‌العالی) به عنوان فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوري اسلامي ايران تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات روزافزون شما را در راه اعتلاي خدمت به میهن و انقلاب اسلامی ایران، تحت فرماندهی معظم‌له و توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) از خداوند منان مسئلت می نمایم.

با توجه به اهمیت راهبردی دریا، در رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا، بی‌شک این انتخاب بیانگر سطح بالای اعتماد ایشان در اين مقطع حساس که سرمایه عظیمی برای پیشبرد اهداف کشور و انقلاب در پهنه دریاهای منطقه و جهان خواهد بود.

گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از ارگان‌های دریایی کشور که همواره در خط مقدم دفاعی در کنار نیروی دریایی راهبردی ارتش و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عمل به وظیفه نموده است و همواره مورد حمایت این دو ارگان مهم بوده است، آمادگی خود را جهت تداوم هرگونه همکاری با نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌دارد.

قطعاً، این همکاری در مقطع جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه از اهمیتی مضاعف در غلبه بر نیات شوم دشمنان علیه ملت انقلابی و شریف ایران اسلامی برخوردار است.

ضمن تبریک مجدد، سلامتی و سربلندی جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم‌.

محمدرضا مدرس‌خیابانی، نایب‌رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=11596
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)