سه‌شنبه 5 اکتبر 2021 - 14:06

برگزاری بیست و سومین همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی

سازمان مدیریت صنعتی بیست و سومین همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی را برگزار می‌کند.

برگزاری بیست و سومین همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی

بیست و سومین همایش عرصه یادگیری مدیران منابع انسانی به صورت آنلاین و حضوری (محدود) با مشارکت اساتید، صاحبنظران، متخصصین وسخنرانان بین‌المللی و داخلی 21 و22 مهر ماه 1400 در سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود.

به گزارش نگاه اقتصادی، این کنفرانس با هدف حرفه ای کردن فضای مدیریت منابع انسانی کشور و ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی‌ و پژوهشی این حوزه و همچنین نهادینه کردن مباحث نوین توسعه منابع انسانی در سازمان‌ها و بنگاه‌ها برگزار می شود.

به اشتراك‌گذاری دانش و تجربيات در حوزه توسعه منابع انساني و همفکری پیرامون راه حل ها برای چالش های منابع انسانی کسب وکار، الگو برداري از برترين‌ها و ‌شبكه‌سازی در حوزه توسعه منابع انسانی سازمان ها و شركت‌ها از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

از جمله موضوعات محوری این کنفرانس می توان به “مدیریت منابع انسانی در گام دوم انقلاب” ، “حکمرانی هوشمند وتاثیر آن در حوزه های مدیریت منابع انسانی”، “نقش مدیریت منابع انسانی در بکارگیری نسل های سازمانی با تمرکز بر دهه هفتادی ها”، “هوشمندسازی و تاثیر تکنولوژی دیجیتال درحوزه های مدیریت منابع انسانی” و”مدیریت منابع انسانی و تغییر فرهنگ سازمانی” اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌‌توانند برای شرکت در همایش مذکور و کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه همایش به شماره تلفن:۸۸۶۰۴۲۲۲ (داخلی‌‌های 3142-3016-3151-3172)؛ خط مستقیم: 88604315- 88604286 و یا شماره‌همراه 09125838895 تماس بگیرند یا از طریق وب‌سایت http://hrdconf.ir اقدام به ثبت‌نام کنند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=11604
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)