شنبه 23 اکتبر 2021 - 10:09

تأمین سیستم‌های پیشرفته‌ VRF و چیلرهای برند اروپایی راس توسط شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران

استفاده از چیلرهای هواخنک برند اروپایی RHOSS در کنار وی-آر-اف ال‌جی نیز به حذف مصرف آب کمک می‌کند.

شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران این روزها تمرکز خود را بر تأمین سیستم‌های پیشرفته‌ی VRF و چیلرهای برند اروپایی RHOSS گذاشته است.

به گزارش نگاه اقتصادی، این شرکت که در اواسط تیرماه سال جاری خط تولید داکت اسپلیت اینورتر جی‌پلاس خود را در محل کارخانه کاسپین گلدیران افتتاح کرد، درصدد یافتن راهکاری نوین برای کاهش مصرف انرژی در ساختمان‌های لوکس نیز هست.

به دنبال این هدف، مشاورین گروه مهندسی گلدیران به سراغ تأمین یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های تهویه مطبوع در دنیا یعنی سیستم‌های VRF رفته‌اند. به دلیل توانمندی‌هایی که ال‌جی در این حوزه دارد، گلدیران خدمات پس از فروش و مشاوره قبل از فروش سیستم‌های پیشرفته‌ VRF ال‌جی را در دستور کار خود قرار داده است.

سیستم های‌تک VRF ال‌جی، به واسطه‌ی تغییر میزان جریان مبرد، جریان انرژی را کم می‌کنند و به این ترتیب مصرف انرژی کاهش پیدا می‌کند. نتیجه‌ی آن هم چیزی نیست جز داشتن هوای بسیار مطبوع با مصرف کمترین انرژی.

از دیگر مزایای استفاده از VRF این است که سیستم رادیاتور حذف می‌شود. در نتیجه، علاوه بر عدم اشغال فضای مفید دکوراسیون داخلی، هزینه‌های اولیه نیز کاهش پیدا می‌کنند که این به نفع پیمانکاران و حفظ زیبایی ساختمان‌های لوکس است.

استفاده از چیلرهای هواخنک برند اروپایی RHOSS در کنار وی-آر-اف ال‌جی نیز به حذف مصرف آب کمک می‌کند. در نتیجه، علاوه بر صرفه‌جوئی در مصرف برق، راه‌حلی هوشمندانه برای کاهش مصرف آب و داشتن تهویه مطبوع‌تر نیز هست.

نوآوری محصولات راس نیز براساس ارائه راهکارهایی برای تأمین نیازهای مشتریان در ساختمان‌های لوکس، مدرن و سبز استوار است. همین امر باعث شده تا راس به یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت سرمایشی در اروپا تبدیل شود.

درحال‌حاضر فضای سالن‌های تولید این شرکت بالغ بر یکصد هزار متر مربع است و بیش از 30 کارخانه‌ی تولیدی و نمایندگی فعال در سراسر جهان دارد.

چیلرهای هواخنک راس از ظرفیت 18 تن تبرید تا 460 تن تبرید با کمپرسورهای اسکرال و اسکرو در کارخانه ساخته می‌شوند. از ویژگی‌های این چیلرهای هواخنک می‌توان به برخورداری از استاندارد یوروونت اروپا (Eurovent)، کمپرسور BITZER آلمان، شیر انبساط برقی (EEV) برای کنترل بهینه جریان مبرد برند CAREL ایتالیا، فن کندانسور از نوع Axial با سطح صدای بسیار پایین، امکان اتصال به سیستم مدیریت هوشمند ساختمان (BMS) و برخورداری از سیستم عیب‌یاب خودکار اشاره کرد.

سیستم‌های وی-آر-اف ال‌جی که توسط گلدیران تأمین می‌شوند با بهره‌گیری از کمپرسورهای اینورتر، سیستم کنترل فعال مقدار مبرد، تکنولوژی مبدل (كندانسور) متغیر، سیستم هوشمند بازگشت روغن و مبرد دوست‌دار محیط زیست R410A، راهکاری هوشمندانه برای کاهش مصرف انرژی در سیستم‌های تهویه مطبوع به شمار می‌آیند.

گفتنی است؛ شرکت مهندسی و مشاوره مبتکران گلدیران با هدف جلب رضایت مشاوران، سازنده‌ها و پیمانکاران در حوزه ساختمان علاوه بر تأمین سیستم‌های پیشرفته‌ VRF و چیلرهای برند اروپائی راس، تمامی مراحل فروش، نظارت و اجرای تاسیسات تهویه مطبوع ساختمان‌های لوکس و دیگر پروژه‌‎ها را نیز انجام می‌دهد. این کار را نیز بر اساس سه اصل کیفیت بالا، قیمت مناسب و پشتیبانی سریع به انجام می‌رساند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=11627
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)