پنج‌شنبه 17 مارس 2022 - 0:30

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن در آستانه سال نو و عید نوروز

پرداخت تسهیلات این بانک در سال 1400 نسبت به سال 99 به میزان 83 درصد افزایش یافته است.

دكتر علی خورسندیان مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان میلاد مسعود امام زمان (عج) و عید نوروز پيام تبریکی صادر كرد.

به گزارش نگاه اقتصادی، متن این پیام بدین شرح است:

فرا رسیدن سال نو و آغاز بهاری دیگر جلوه ای از دگرگونی طبیعت است که عظمت آفریننده این همه زیبایی را یادآوری می کند تا ما نیز همسو و همگام با طبیعت به استقبال تحول و تکامل برویم.

حمد و ستایش پروردگار یکتا را که توفیق خدمت رسانی را بر ما ارزانی داشت تا در این شرایط حساس اقتصادی، یاریگر و حامی تولیدکنندگان و کارآفرینان این میهن اسلامی باشیم.

یک سال دیگر را به مدد تلاش همکاران، پشت سر نهادیم و توانستیم در جهت کسب رضایت ذینفعان و مشتریان گرانقدر به نتایج پرباری دست یابیم و در شاخص های عملکردی همچون پرداخت تسهیلات، وصول مطالبات، گشایش اعتبارات اسنادی، صدور انواع ضمانتنامه، افزایش مانده سپرده های چهارگانه، پیاده سازی چرخه مدیریت بهره وری و استقرار بانکداری دیجیتال و حاکمیت شرکتی شاهد پیشرفت و ارتقای بانک باشیم.

بانک صنعت و معدن در راستای شعار سال “تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و همگام با سیاست های دولت مردمی به عنوان يك بانك تخصصی و توسعه اي در پروژه هاي مهمي در حوزه های مختلف صنعت و معدن کشور مشاركت داشته و پرداخت تسهیلات این بانک در سال 1400 نسبت به سال 99 به میزان 83 درصد افزایش یافته است.

ازجمله طرح های تأمین مالی شده توسط این بانک تاکنون می توان به 44 طرح در حوزه انرژي(نيروگاهي), 29 طرح پتروشيمي و پالايشگاهي، 1447 طرح در زمینه صنایع شیمیایی، 46 طرح فولادی، 1169 طرح در حوزه صنایع فلزی، 480 طرح ساختمانی و کاشی، 30 طرح در زمینه صنعت سیمان، 116 طرح داروسازی، 15 طرح زیربنایی، 219 طرح خودروسازی و صنايع مرتبط، 404 طرح صنایع نساجی و 658 طرح در زمینه صنایع غذایی اشاره کرد.

برآنیم تا در سال جدید نیز در سایه عنایت پروردگار متعال و تحت توجهات امام زمان (عج) و با تکیه به توانایی ها و دانش سرمایه انسانی متعهد و تلاشگر این بانک، گام های استوارتری در جهت نیل به اهداف و برنامه های بانک برداریم.

اینجانب به نمایندگی از مجموعه بانک صنعت و معدن، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن نیمه شعبان و ولادت با سعادت ولی عصر امام زمان (عج) پیشاپیش عید نوروز و حلول سال نو را به همه ملت شریف ایران تبریک عرض نموده و سالی سرشار از برکت و بهروزی را برای تمامی عزیزان از درگاه خداوند متعال آرزومندم.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=11756
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)