شنبه 14 می 2022 - 10:56
مدیرعامل بیمه میهن در بازدیدهای میدانی از شعب غرب کشور:

مناطق غرب کشور ظرفیت و پتانسیل های خوبی برای توسعه بیمه دارد

مدیرعامل بیمه میهن از شعب استان‌های همدان، کرمانشاه، کردستان و شهرستان ساوه بازدید کردند.

مدیرعامل بیمه میهن و هیأت همراه به منظور دیدار و گفتگو با همکاران شعب غرب کشور و بررسی و ارزیابی وضعیت عملکرد و رسیدگی به مسائل آنها، از شعب استان های همدان، کرمانشاه، کردستان و شهرستان ساوه بازدید کردند.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بیمه میهن؛ رسول آریان‌پور در جریان این بازدیدها که به اتفاق سیدکاظم ملکوتی مشاور او در امور بازاریابی انجام شد، ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات همکاران و نمایندگان این شعب، اظهار امیدواری کرد که با توجه به سیاست ها و برنامه های ابلاغی، کارکنان و شبکه فروش در سال جاری با انگیزه و تلاش بیشتری به فعالیت بپردازند و در بازاریابی و جذب پورتفوی متوازن و توسعه بازار به منظور رشد و پیشرفت بیمه میهن بیش از گذشته اهتمام جدی ورزند.

مدیرعامل بیمه میهن با بیان این مطلب که استان های غرب کشور ظرفیت و پتانسیل‌های بالقوه خوبی برای توسعه بیمه و عرضه انواع بیمه‌نامه‌ها دارند، از مدیران و سرپرستان و شبکه نمایندگان این مناطق خواست برای دستیابی به اهداف و پیشرفت بیمه میهن، تمام توان و ظرفیت خود را به منظور شناسایی بازار و استفاده از پتانسیل ها و فضاهای بالقوه مناطق متبوع برای جذب پرتفوی متوازن و سودآور و افزایش سهم خود از بازار، بکارگیرند.

مدیرعامل بیمه میهن همچنین توازن در فروش و توزیع متناسب ریسک را مورد تأکید قرار داد و گفت: برای تأمین نقدینگی شرکت، ضروری است فعالیت ها بر احیای سهم شرکت از بازارهای سودده متمرکز باشد و رؤسا و سرپرستان شعب با محور قراردادن چشم انداز و برنامه ها در هر زمینه ای، متناسب با شرایط منطقه اهداف راهبردی را محقق سازند.

آریان پور توانمندسازی منابع انسانی و آموزش کاربردی کارکنان و شبکه فروش را از جمله برنامه ها و رویکرد های جدید بیمه میهن برشمرد و افزود: در زمینه چگونگی عملکرد شعب و نمایندگان نیز نظارت و کنترل‌های لازم با جدیت بیشتری به عمل خواهد آمد تا انشاءالله شاهد بازدهی و درآمدزایی بیشتر و بهتر از گذشته برای “میهن مان” باشیم.

وی همچنین از شعب و شبکه فروش خواست با افزایش دانش و توان فنی و حرفه ای خود، مشتری مداری و نیازهای مشتری را مورد توجه قرار دهند و با رعایت اخلاق حرفه‌ای و روش های کارآمد به ارائه خدمات بپردازند و زمینه پیشرفت بیمه میهن را در سطح کشور بیش از پیش فراهم سازند.

در مراسم این دیدارها؛ همکاران و نمایندگان شعب نیز ضمن تشکر و استقبال از حضور گرم مدیرعامل و هیأت همراه در جمع همکاران این شعب، به بیان نکات مورد نظر و مشکلات و مطالبات خود پرداختند و مدیرعامل راهکار‌ها و دستورات لازم را برای بهبود عملکرد، رفع مشکلات و تأمین خواسته های آنان ارائه کرد.

گفتنی است در حاشیه این بازدیدها مدیرعامل بیمه میهن و هیأت همراه همچنین با مدیرکل و مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کرمانشاه و کردستان نیز دیدار و گفتگو کردند. در این جلسات مسائل فیمابین و همکاریهای دوجانبه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و طرفین بر توسعه همکاری های دوجانبه تأکید کردند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=11800
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)