دوشنبه 23 می 2022 - 9:21

تندیس طلایی مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه‌های اقتصادی در دستان ISQI

کسب این تندیس توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، براساس انتخاب هیات داوران در میان 70 شرکت منتخب و پیشرو در سال جاری بود.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با حضور در چهارمین جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه‌های اقتصادی، موفق به دریافت تندیس طلایی گزارش GRI شد.

به گزارش سرمایه ملی از روابط عمومی ISQI، پس از ابلاغ اهداف پایداری ۱۴۰۴ در شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، تدوین گزارش پایداری در دستور کار این شرکت قرار گرفت و به‌دنبال آن، حضور در فرآیند ارزیابی CSR به‌عنوان اولین گام، فرصتی شد برای محک زدن میزان انطباق اقدامات انجام شده با مدل بین‌المللی GRI که دستاورد آن کسب تندیس طلایی چهارمین جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه‌های اقتصادی، براساس انتخاب هیات داوران در میان 70 شرکت منتخب و پیشرو در سال جاری بود.

گفتنی است GRI (Global Reporting Initiative) یک سازمان پیشرو در حوزه پایداری است که با دارا بودن ماموریت مبدل‌سازی گزارش‌دهی پایداری به یک رویه استاندارد برای همه شرکت‌ها و سازمان‌ها، در جهت منافع عمومی فعالیت دارد تا شفافیت سازمانی بیشتری را ایجاد کند.

چارچوب گزارش‏‌دهی این سازمان شامل راهنمای گزارش‏دهی پایداری (راهنما) است که شاخص‌‏ها و روش‌‏هایی برای اندازه‏گیری و گزارش‏دهی اثرات سازمان و عملکرد آن در حوزه‌های مرتبط ارائه می‏دهد که سازمان‏ها با کمک آنها می‏توانند اثرات و عملکرد اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی خود را گزارش کنند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=11815
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)