یکشنبه 24 جولای 2022 - 0:51

طرح بازدید رایگان تابستانه پیکاپ‌های کلوت مکث‌موتور

شرکت مکث موتور بستری مناسب جهت انجام بازدید خودرو به صورت رایگان در نمایندگی‌های مجاز و تعمیرگاه مرکزی ایجاد کرده است.

با توجه به شروع فصل تابستان و به پاس قدردانی از اعتماد مشتریان، شرکت مکث موتور از برگزاری طرح بازدید رایگان تابستانه برای پیکاپ‌های کلوت خبر داد.

به گزارش نگاه اقتصادی، حدود یکسال از ورود مکث موتور به صنعت خودرو کشور می‌گذرد و پیکاپ‌های کلوت در حال اولین تجربه تابستانی خود هستند.

با توجه به این‌که تابستان، فصل انجام سفرهای آفرودی متنوع است شرکت مکث موتور بستری مناسب جهت انجام بازدید خودرو به صورت رایگان در نمایندگی‌های مجاز و تعمیرگاه مرکزی ایجاد کرده است.

در این طرح ویژه بدون لحاظ کیلومتر پیمایش کلوت، علاوه‌بر بهره‌مندی از بازدید رایگان خودرو؛ تعویض روغن‌ موتور، روغن گیربکس، تعویض فیلتر هوا و فیلتر روغن نیز رایگان صورت می‌گیرد.

این طرح از روز یکشنبه 1401/05/02 تا تاریخ 1401/05/09 برگزار می‌شود و تعمیرگاه مرکزی و سایر نمایندگی‌های شرکت پذیرای عزیزانی هستند که با تعیین وقت قبلی به این مراکز مراجعه ‌می‌کنند.

به‌منظور ضرورت بازدید و سرویس ادواری و همچنین دریافت خدمات شایسته لازم است دارندگان خودروی کلوت پیش از مراجعه به هر یک از نمایندگان مجاز از طریق تماس با شماره‌ی 41755800-021 داخلی 5 (واحد امور مشتریان) نسبت به تعیین نوبت اقدام کنند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=11978
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)