جمعه 22 جولای 2022 - 20:27

قدردانی دبیرکل سندیکای بیمه‌گران از اعتماد سهامداران به بیمه سرمد

کریمی گفت: سندیکای بیمه‌گران آمادگی دارد تا هرگونه حمایتی که لازم باشد را برای رفع چالش‌های بیمه سرمد انجام دهد.

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بیمه سرمد گفت: از همراهی صبورانه و اعتماد سهامداران بزرگ و خرد بیمه سرمد تقدیر و تشکر می‌کنم و این اطمینان را به آنها می‌دهم که اینده بسیار روشنی در انتظار سرمد خواهد بود.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بیمه سرمد، سیدمحمد کریمی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بیمه سرمد که در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، گفت: با توجه به شرایط خاصی که شرکت بیمه سرمد در سال 1400 با آن مواجه شد، باید از همراهی صبورانه سهامداران بزرگ و خرد سرمد که به این شرکت اعتماد کردند، قدردانی کرد.

وی افزود: از کارکنان و همکاران بیمه سرمد نیز که تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت شرکت کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم سرمد به مسیر خوبی که در آن قرار گرفته، ادامه دهند.

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران هم‌چنین با اشاره به صورت‌های مالی سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ سرمد خطاب به سهامداران حاضر در مجمع گفت: کارنامه سرمد در این مدت نشان می‌دهد که این شرکت توانسته به خوبی از شرایط سخت و پرچالش سال گذشته عبور کند و قطعا ادامه این روند با حمایت و اعتماد شما سهامداران ممکن خواهد شد.

کریمی خاطر نشان کرد: شرکت بیمه سرمد از شرکت‌های برتر، خوب و خوشنام صنعت بیمه است و این ظرفیت را دارد که به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کند.

به گفته وی مشکلات و دست‌اندازها ممکن است برای هر شرکتی رخ دهد، اما بیمه سرمد به دلیل داشتن نیروی انسانی فنی، متخصص و با دانش، موفق شده است، به سرعت به وضعیت ثبات برسد.

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران درخواستی هم از بانک صادرات ایران به عنوان سهامدار عمده بیمه سرمد داشت و گفت: از سهامداران عمده سرمد از جمله بانک صادرات ایران درخواست دارم با مساعدت‌های لازم، کمک کنند تا این شرکت با توجه به ظرفیت مناسبی که دارد، در جایگاهی که شایسته آن است، قرار بگیرد.

وی ادامه داد: از سهامداران خرد هم این انتظار می‌رود که با صبوری و اعتماد، شرایطی را به وجود آورند که سرمد بتواند به رشد مناسب خود دست پیدا کند و من این اطمینان را به سهامداران این شرکت می‌دهم که اینده بسیار روشنی در انتظار سرمد خواهد بود.

کریمی افزود: شاید سال 1400 بیمه سرمد عملکرد خوبی در کارنامه خود نداشته باشد، اما این عملکرد ناشی از شرایط خاصی بود که برای این شرکت به وجود آمد که امروز با تلاش‌ها و اقدامات مدیران، سرمد به خوبی از این مرحله سخت عبور کرده است و در مسیر تازه‌ای قرار دارد.

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران هم‌چنین به نیروی انسانی متخصص سرمد اشاره کرد و گفت: بی‌شک این شرکت می‌تواند با تکیه بر این نیروی انسانی در مسیر رشد و توسعه قرار بگیرد.

وی افزود: سندیکای بیمه‌گران آمادگی دارد تا هرگونه حمایتی که لازم باشد را برای رفع چالش‌های بیمه سرمد انجام دهد تا این شرکت در مسیر رشد قرار بگیرد. امیدواریم به‌زودی اخبار خوش بیشتری از بیمه سرمد به گوش برسد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=11994
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)