یکشنبه 24 جولای 2022 - 15:09

حضور فعال بیمه سرمد در چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور

بیمه سرمد با حضور مدیران ارشد و کارشناسان فنی خود، در کنار شرکت‌های بزرگ حوزه بورس، بانک و بیمه، حضوری فعالی در این نمایشگاه دارد و محصولات و خدمات نوین خود را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند.

بیمه سرمد در چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور (بورس، بانک و بیمه) که در تهران در حال برگزاری است، حضور دارد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بیمه سرمد، چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور (بورس، بانک، بیمه) صبح امروز با حضور پرویز خسروشاهی، قائم مقام بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مدیران و فعالان حوزه بیمه، بانک و بورس آغاز به کار کرد. این نمایشگاه از 2 تا 5 مرداد 1400 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

بیمه سرمد نیز با حضور مدیران ارشد و کارشناسان فنی خود، در کنار شرکت‌های بزرگ حوزه بورس، بانک و بیمه، حضوری فعالی در این نمایشگاه دارد و محصولات و خدمات نوین خود را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند.

این شرکت یکی از شرکت‌های بیمه جوان فعال در صنعت بیمه کشور است که توانسته در سال گذشته، به پرتفویی بیش از 18 هزار میلیارد ریال دست پیدا کند و مجموعه‌های بزرگی مانند بانک صادرات ایران، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان تامین اجتماعی، جهاد دانشگاهی، سازمان فنی و حرفه‌ای، صنایع شیر ایران و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور را در میان مشتریان و بیمه‌گذاران خود دارد.

چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور، با حضور مدیران و کارشناسان بورس، بانک و بیمه، به عنوان سه بخش مهم اقتصادی کشور، فرصتی برای معرفی دستاورها و نوآوری‌های صنعت مالی ایران است و بیمه سرمد نیز از این ظرفیت برای معرفی محصولات، خدمات و نوآوری‎های خود در بخش بیمه بهره می‌برد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=12018
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)