جمعه 5 آگوست 2022 - 16:14
حاصل همکاری ال‌جی با گوگل

پیشنهاد سه ماه اشتراک رایگان STADIA PRO برای تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی

بیش از 50 محتوای در دسترس، برای دارندگان تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی در آمریکای شمالی و اروپا که به سیستم عامل webOS 5.0 یا بالاتر مجهز هستند، ارائه شد.

ال‌جی الکترونیکس (LG) با Google Stadia همکاری می‌کند تا سه ماه دسترسی به Stadia Pro را برای دارندگان تلویزیون هوشمند ال‌جی و کسانی که تازه این تلویزیون‌‌ها را خریداری می‌کنند ارائه دهد. این فرصت ویژه به صورت محدود برای تلویزیون‌های ال‌جی که دارای سیستم عامل webOS 5.0 یا بالاتر هستند و در بیست و دو کشوری کهStadia ، پلتفرم گیمینگ Cloud Google، در آن‌‌ها در دسترس است، اعمال می‌شود 1.

دارندگان تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی که این اشتراک رایگان Stadia Pro را دریافت می‌‌کنند به بیش از 50 برنامه‌‌ی جدید و تخفیف‌‌های منحصر‌به‌‌فرد برای بازی‌ها و محتواهای جدیدی که هر ماه اضافه می‌شوند، دسترسی فوری خواهند داشت. تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی با داشتن گرافیک K HDR4، گیم‌پلی 60 فریم در ثانیه و صدای فراگیر 5.1، گزینه‌ای عالی برای گیمرهای مشتاقی است که می‌خواهند بدون خرید یک کنسول گران‌قیمت یا کامپیوترهای مخصوص گیمینگ، تجربه‌ی یک گیم¬پلی روان و باکیفیت را داشته باشند.

فروشگاه Stadia همچنین دارای بیش از 250 بازی محبوب برای خرید است، از جمله می‌توان به Cyberpunk 2077، Resident Evil Village، Assassin’s Creed: Valhalla، Hitman، Baldur’s Gate 3 اشاره کرد. همچنین امکان دسترسی به لیست رو به رشدی از بازی‌ها و دموهای رایگان وجود دارد که همگی فقط با یک دسته‌ی کنترلر بازی، بدون نیاز به دانلود یا نصب بازی قابل اجرا هستند.

استفاده از اشتراک رایگان Stadia Pro برای دارندگان تلویزیون هوشمند ال‌جی سریع و آسان است و فقط کافی است روی Stadia Pro که در فروشگاه محتوای ال‌جی موجود است کلیک کنند. در آنجا، دارندگان تلویزیون هوشمند ال‌جی می‌توانند با استفاده از گوشی همراه خود کد QR ارائه‌شده را اسکن کنند تا کد اختصاصی خود را دریافت و بازی‌هایشان را شروع کنند3.

در حال حاضر، تلویزیون‌های OLED ال‌جی، تلویزیون‌های هوشمند پریمیوم ال‌جی که سال‌هاست مورد علاقه گیمرهای سراسر جهان هستند، گزینه‌ای ایده‌آل برای بازی‌های مهیج تیراندازی، بازی‌های استراتژیک پرسرعت و بازی‌های مسابقه‌ای هستند؛ چون چندین میلیون پیکسل خودنورده این تلویزیون‌ها کیفیت تصویر بی‌نقصHDR و رنگ‌های واقعی و با کیفیت را تضمین می‌کنند. علاوه بر این، زمان پاسخگویی فوق سریع 0.1 میلی‌ثانیه‌ای ال‌جی و تأخیر بسیار کم ورودی بدون کاهش کیفیت تصویر، مزیتی که گیمرها در هر بار بازی برای برنده شدن نیاز دارند را، به آن‌ها می‌دهد.

1) این طرح ویژه برای مشترکین جدید Stadia Pro در دسترس است. برای ثبت‌نام باید جزئیات پرداخت خود را ثبت کنید، اما در طول سه ماه اول هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌شود و می‌توانید در هر زمانی آن را لغو کنید. (باید قبل از پایان دوره سه ماهه آن را لغو کنید در غیر این صورت، برای ماه چهارم هزینه‌ای از شما دریافت می‌شود) برای نحوه مدیریت اشتراک خود، به g.co/stadia/subscriptions مراجعه کنید.

‏2) Google Stadiaدر حال حاضر در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، فرانسه، ایتالیا، آلمان، اتریش، اسپانیا، سوئد، سوئیس، دانمارک، نروژ، فنلاند، بلژیک، ایرلند، هلند، لهستان، پرتغال، جمهوری چک، اسلواکی، رومانی و مجارستان در دسترس است.

3)مهلت دریافت این پیشنهاد اشتراک رایگان Stadia Pro بسته به کشور متفاوت است. جزئیات بیشتر در وب‌سایت رسمی ال‌جی هر کشور قابل مشاهده است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=12037
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)