یکشنبه 14 آگوست 2022 - 0:38

بهره‌وری از خانه هوشمند با تکنولوژی ThinQ ال‌جی

با LG ThinQ ، هر فرد، اعم از افراد توانیاب یا بدون معلولیت، می‌تواند زندگی روزمره را از طریق عملکردهای نوآورانه و وسایل مدرن، ساده‌تر و آسان‌تر می‌کند.

به لطف نوآوری های چشمگیر در دهه‌های اخیر، بسیاری از لوازم خانگی می‌توانند از طریق NFC Tag، بلوتوث یا وای‌فای به صورت هماهنگ با هم کار کنند تا نوع جدیدی از «هوشمندی» را به خانه‌های هوشمند اضافه کنند. با پیشرفت سریع فناوری، نقش خانه‌های هوشمند از ارائه‌ی ساده عملکردهای اولیه به ارائه‌ی خدمات یکپارچه که آسایش کاربران را بهبود می‌بخشد، ارتقا یافته است.

راه‌کار خانه‌ی هوشمند LG ThinQ از زمان معرفی در سال 2017 به مردم کمک کرده تا زندگی روزمره‌ی راحت‌تر و در دسترس‌تری را تجربه کنند. با استفاده از پلتفرم پیشرفته‌ی ThinQ می‌توان این‌گونه تعریف کرد که چندین دستگاه به طور خودکار و هماهنگ با هم کار کنند و در عین حال مصرف‌کنندگان نیز بتوانند از راه دور و در هر لحظه بر عملکرد دستگاه‌ها نظارت داشته باشند. این عملکرد حتی با ThinQ Care شکل پیشرفته‌تری به خود می‌گیرد به طوری که می‌تواند مشکلات احتمالی دستگاه ها را شناسایی کرده و امکان خرید آسان قطعات یا تعویض آنها را در فروشگاه ThinQ ارائه دهد 1.

بیایید با هم ببینیم که چگونه LG ThinQ می‌تواند آسایش و راحتی کاربر را به سطح بالاتری برساند و کنترل هوشمندتر را برای هزاران، شاید هم میلیون‌ها خانه در سراسر جهان، به ارمغان ‌آورد.

* تهیه وعده های غذایی، آسان تر از همیشه

وقتی خسته به خانه می‌رسید، ممکن است آشپزی آخرین چیزی باشد که به ذهنتان می‌رسد. اما با کمک ThinQ Recipe که شما را در هر مرحله راهنمایی می‌کند، پخت غذاهای خوشمزه و سالم به جای اینکه یک کار سخت باشد، بیشتر شبیه یک سرگرمی جذاب خواهد بود.

برای شروع فرآیند پخت و پز، ThinQ از اولویت‌ها و نیازهای غذایی شما استفاده می‌کند تا هم دستور پخت‌های آنلاین مرسوم و هم دستور پخت‌های اورجینال ال‌جی را پیشنهاد کند – که توسط متخصصان تغذیه و سرآشپزان ال‌جی تهیه و آزمایش شده است تا از تمامی قابلیت‌های اجاق گاز ال‌جی به درستی استفاده شود.

اما قبل از شروع پخت و پز دستور پختی که شما انتخاب کرده‌اید باید ببینید که آیا تمام مواد غذایی لازم را دارید؟ با همکاری Amazon Fresh، وال‌مارت Walmart، Kroger، Target و Instacart، اکنون می‌توانید با سفارش دادن مواد اولیه از فروشگاه مواد غذایی مورد علاقه‌ی خود از طریق اپلیکیشن، مطمئن شوید که چیزی کم و کسر نخواهد بود. هر زمان که می‌خواهید آشپزی کنید، کافی است یک راهنمای ویدیویی ببینید و دستورالعمل‌ها را دنبال کنید. سپس غذای خود را در اجاق گاز InstaViewTM ال‌جی قرار دهید و بقیه کارها، مثل تنظیم دما و زمان پخت را به ThinQ ال‌جی بسپارید تا برایتان انجام ‌دهد2.

تنها کاری که پس از پخت و سرو غذا باقی می‌ماند نیز این است که کولر گازی ال‌جی DUALCOOL را از طریق اپلیکیشن ThinQ تنظیم کنید و مطمئن شوید که دمای اتاق برای شما مناسب است. اینجاست که دیگر می‌توانید از غذای کاملاً خانگی خود نهایت لذت را ببرید.

* ارائه راه‌کارهای خانه هوشمند قابل استفاده برای همه افراد خانواده

‏ LG ThinQ برای اطمینان از اینکه همه می‌توانند یک خانه هوشمند راحت و متصل را تجربه کنند، راهنماهای صوتی مفیدی را نیز برای دسترسی بهتر ارائه می‌دهد. از طریق فناوری تشخیص صدا، افراد مسن یا کسانی که با گوشی‌های هوشمند آشنا نیستند می‌توانند مستقیماً با الکسا، ‌دستیار صوتی گوگل، یا مستقیماً با برنامه LG ThinQ صحبت کنند تا در مورد مشکلات مربوط به دستگاه راهنمایی‌های صوتی فوری دریافت کنند 3.

LG ThinQ اکنون در اکثر دستگاه‌های ال‌جی، از جمله یخچال‌های شناخته شده آن، ماشین‌های لباسشویی، تهویه مطبوع و همچنین پمپ حرارتی AWHP، پنکه‌های سقفی و غیره در دسترس است. از آنجایی که این دستگاه‌ها اکنون در حدود صد کشور با Google Assistant و در شصت و چهار کشور با Amazon Alexa سازگار شده‌اند، نسبت به قبل افراد بیشتری می‌توانند در عرض چند ثانیه اطلاعات دقیقی در مورد دستگاه‌های خود دریافت کنند.

* پیوستن به Matter برای ارائه‌ی پلتفرم یکپارچه‌تر

علاوه بر موارد ذکرشده، ال‌جی اخیراً به هیأت مدیره‌ی CSA، سازمان جهانی پیشرو برای توسعه، تکامل و ترویج استانداردهای باز جهانی برای اینترنت اشیا (IoT) نیز پیوسته است. ال‌جی با مشارکت فعال در توسعه و استانداردسازی Matter، پروتکل Open Source IoT برای اتصال دستگاه‌های خانه هوشمند، مسیر توسعه‌ی اکوسیستم‌های خانه هوشمند را هموار خواهد کرد.

با LG ThinQ ، هر فرد، اعم از افراد توانیاب یا بدون معلولیت، می‌تواند خانه‌ هوشمندی را تجربه کند که زندگی روزمره را از طریق عملکردهای نوآورانه و وسایل مدرن، ساده‌تر و آسان‌تر می‌کند.

—————————————————————–
1) در دسترس بودن خدمات و ویژگی‌ها ممکن است بسته به مدل محصول یا منطقه متفاوت باشد.
2) برنامه.ThinQ Recipe ال‌جی برای مدل‌های دارای Scan to Cook قابل استفاده است. خدمات و ویژگی‌ها ممکن است بسته به مدل یا منطقه متفاوت باشد.
‏3) Google Assistant در 99 کشور و Amazon Alexa با 64 کشور در آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، آسیا، خاورمیانه، آفریقا، اروپا و اقیانوسیه از نیمه اول سال 2022 سازگار است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=12063
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)