دوشنبه 15 آگوست 2022 - 14:11

رونمایی از پیشرفته‌ترین نوآوری‌های ال‌جی در نمایشگاه IFA 2022

ال‌جی در این رویداد که به صورت حضوری برگزار می شود به ارائه چشم انداز خود از فناوری، سبک زندگی و تجربه‌های نوین خواهد پرداخت.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) از کاربران خود در سراسر جهان دعوت می‌کند تا برای تجربه‌ی جدیدترین نوآوری‌های این مجموعه از نزدیک و به صورت حضوری از نمایشگاه IFA 2022 در برلین، آلمان (2 تا 6 سپتامبر) بازدید کنند.

غرفه‌ی ال‌جی در این نمایشگاه چشم‌انداز این شرکت را در مورد بازتصویر تکنولوژی، بازخلق سبک زندگی و بازتعریف تجربیات به نمایش می‌گذارد. این غرفه با محوریت موضوعی (Life ، Reimagined) مجموعه‌ای از محصولات را معرفی می‌کند که زمینه‌های جدیدی را در پیشرفت فناوری و همچنین راه کار‌ها و خدمات منحصر به فردی که اخیراً برای ارائه تجربیات بی‌نظیر مشتریان طراحی شده‌اند را، ارائه می‌دهد.

ال‌جی خوشحال است که برای اولین بار بعد از سال 2019 دوباره برای نمایشگاه IFA به برلین بازمی‌گردد؛ نمایشگاه برتر لوازم الکترونیکی مصرفی اروپا که پس از دو سال وقفه دوباره در پایتخت آلمان برگزار می‌شود و آماده است تا دوباره بازدیدکنندگان را از سراسر جهان شگفت‌زده کند.

در طول نمایشگاه IFA 2022، بازدیدکنندگان می‌توانند آخرین نوآوری‌های ال‌جی را مشاهده کنند و متوجه شوند که این شرکت چگونه تجربه‌ی کاربران را بازتعریف می‌کند. کسانی که نمی‌توانند به صورت حضوری در IFA شرکت کنند، می‌توانند با بررسی ویدیوی غرفه LG، که در کانال LG Global YouTube و کانال https://www.aparat.com/lg/ آپلود می‌شود، غرفه LG را بررسی کنند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=12089
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)