یکشنبه 11 سپتامبر 2022 - 16:33

شبکه جهانی ال‌جی؛ حامی شهر بوسان برای میزبانی Expo 2030

ال‌جی از اوایل امسال با بهره‌گیری از شبکه جهانی 140 شرکت زیرمجموعه خود، رویدادهای تبلیغاتی مختلفی را در سراسر جهان برگزار کرده‌است.

ال‌جی الکترونیکس (LG) از زمانی که برای اولین بار در بوسان، شهر بندری زیبای کره، آمادگی برای پشتیبانی از رویداد جهانی Expo 2030 را اعلام کرد، از اوایل امسال با بهره‌گیری از شبکه جهانی 140 شرکت زیرمجموعه خود، رویدادهای تبلیغاتی مختلفی را در سراسر جهان برگزار کرده‌است.

بوسان سال گذشته رسماً قصد خود را برای میزبانی اکسپوی جهانی 2030 بر اساس شعار خود “تغییر جهان ما، حرکت به سوی آینده ای بهتر” ارائه کرد که خواستار آینده‌ای صلح آمیز و پایدار برای همه با مرکزیت مردم، رفاه و پایداری کره زمین است.

در ماه فوریه، ال‌جی با پخش ویدئوهای تبلیغاتی تاثیرگذار بر روی نمایشگرهای معروف خود در فضای باز در میدان تایمز نیویورک، Piccadilly در لندن و سایر مکان‌های پرتردد در سرتاسر جهان، حمایت خود را از بوسان اعلام کرد، که هر کدام نشان می‌دهد چرا بوسان باید مقصد بعدی Expo 2030 باشد. ال‌جی فاز بعدی کمپین را با معرفی سری جدیدی از فیلم‌های الهام‌بخش در مکان‌های مختلف اجرا می‌کند، زیرا این شرکت در تلاش است تا شگفتی‌های بوسان را با مخاطبان جهانی به اشتراک بگذارد.

برای اطمینان از موفقیت این کمپین، ویلیام چو مدیر عامل ال‌جی اکنون به طور مستقیم بر کار این گروه نظارت دارد که برای حمایت از این رویداد جهانی فوق‌العاده تشکیل شده است. علاوه بر این، در ماه ژوئیه در مسابقات قهرمانی Amundi Evian در فرانسه، ال‌جی با نمایش ویدیوی تبلیغاتی خود “The One and Only Busan” بر روی یک بیلبورد بسیار بزرگ در پیش چشمان طرفداران گلف سراسر جهان، پشتیبانی از رویداد جهانی Expo 2030 بوسان را تایید کرد.

اطلاع‌رسانی درباره مناقصه بوسان در فرانسه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود زیرا مجمع عمومی دفتر بین المللی نمایشگاه‌ها (BIE) در این مکان قرار دارد (نهادی که در نهایت مکان Expo 2030 را تعیین می‌کند).

علاوه بر این ال‌جی، مانند آنچه که تاکنون در چندین مکان برجسته انجام داده است، اخیراً بیش از 160 بنر را در ورودی «Messe Berlin» در نمایشگاه IFA 2022، بزرگترین نمایشگاه لوازم الکترونیکی اروپا که از 2 تا 6 سپتامبر برگزار شد، جهت آگاهی بازدیدکنندگان از انتخابات امیدوارکننده بوسان، نصب کرده است.

ال‌جی با افتخار به حمایت از بوسان برای Expo 2030 با استفاده از شبکه جهانی تبلیغات خود ادامه خواهد داد. منتظر کمپین های تبلیغاتی تاثیرگذار ال جی برای بوسان باشید!

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=12347
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)