چهارشنبه 21 سپتامبر 2022 - 15:38

نگاهی به جدیدترین نوآوری‌های ال‌جی در نمایشگاه IFA 2022

ال‌جی الکترونیکس تحت شعار «Life, Reimagined»، نوآوری‌های پیشرفته و انسان محوری را ارائه کرد که امکانات و تجربیات جدیدی را به زندگی روزمره می‌آورد.

پس از دو سال طولانی، IFA 2022 بازگشت پیروزمندانه و تمام‌قد خود را رقم زد و بیش از 240000 نفر را بین 1 تا 5 سپتامبر به Messe Berlin، خانه طولانی مدت IFA رساند.

امسال، ال‌جی الکترونیکس تحت شعار «Life, Reimagined»، نوآوری‌های پیشرفته و انسان محوری را ارائه کرد که امکانات و تجربیات جدیدی را به زندگی روزمره می‌آورد.

از میان بسیاری از نوآوری‌های ال‌جی که در IFA ارائه شد، احتمالاً اولین چیزی که توجه اکثر بازدیدکنندگان غرفه را به خود جلب کرد، تلویزیون OLED 97 اینچی evo Gallery Edition بود؛ بزرگترین تلویزیون OLED جهان که به لطف فناوری پنل خودنورده، از کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای برخوردار است. سایر تلویزیون‌های صفحه‌نمایش بزرگ، مانند تلویزیون ۸۸ اینچی LG SIGNATURE OLED 8K و ۱۳۶ اینچی 4K Micro LED ، باز هم برتری ال‌جی را در حوزه تلویزیون در یک صحنه واقعاً جهانی ثابت کردند.

بخش Flex Arcade Zone که توجه زیادی را مخصوصاً در میان گیمرها به خود جلب کرد، چندین ایستگاه بازی را برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشت تا LG OLED Flex جدید (مدل LX3) را تجربه کنند؛ در اولین تلویزیون OLED انعطاف پذیر 42 اینچی جهان، صفحه نمایش LX3 از حالت کاملاً مسطح به منحنی تبدیل می شود تا کاربران بتوانند قوس ایده آل خود را از بین 20 سطح انحنا انتخاب کنند. کاربران می‌توانند به راحتی انحنای صفحه ‌را بین دو حالت از پیش‌تنظیم شده با استفاده از دکمه اختصاصی کنترل از راه دور تغییر دهند تا تجربه کاربری آسان‌تری داشته باشند.

علاوه بر این، ال‌جی جدیدترین لوازم خانگی خود را با یخچال جدید MoodUP با پنل‌های درب LED با تغییر رنگ ارائه کرد. به لطف پانل‌های درب LED نوآورانه‌اش، یخچال کاملاً جدید انعطاف‌پذیری طراحی بی‌نظیری را با 22 رنگ درب بالایی و 19 رنگ درِ پایین برای ترکیب و مطابقت ارائه می‌دهد. نمایشگر MicroLED در پس‌زمینه گرافیک‌های رنگارنگی را نشان می‌دهد و رنگ‌های زنده یخچال MoodUP را به نمایش می‌گذارد؛ تجربه کلی خاطره‌انگیز بود.

سایر لوازم مجهز به LG ThinQ مانند محصولات جدید LG PuriCare Aero Furniture، LG Washtower، LG Styler™ ShoeCase و ShoeCare به برلین راه یافتند. این فضا به نشان دادن چگونگی ترکیب لوازم خانگی ال‌جی از طریق ThinQ برای ایجاد خانه کاملاً متصل آینده اختصاص یافته است.

این شرکت با شعار «Life, Reimagined» نمی‌توانست تلویزیون‌های سبک زندگی خود را کنار بگذارد. مجموعه ال‌جی OLED Objet با یک منطقه در اطراف اتاق نشیمن و اتاق خواب، نشان داد که چگونه تلویزیون‌هایش می‌توانند به راحتی با هر دکوراسیونی هماهنگ شوند.

در نهایت، مانیتورهای پیشرفته ال‌جی نیز در کانون توجه قرار گرفتند، از جمله مانیتور جدید بازی 42 اینچی UltraGear™ OLED که اولین صفحه نمایش OLED خمیده آن با نرخ تازه‌سازی 240 هرتز است. در اینجا، بازدیدکنندگان می‌توانند بازی‌های پرطرفدار را انجام دهند و با ارائه عملکرد، سرعت و ویژگی‌های مورد نیاز گیمرهای مشتاق امروزی، بازی‌های جانبی عالی را برای خود تجربه کنند.

IFA مکان مناسبی برای تجربه محصولات و خدمات ال‌جی بود که راحتی و لذت بیشتری را به همراه دارد. در آینده، ال‌جی تلاش می‌کند تا با راه‌حل‌های مختلف زندگی هوشمند که برای پاسخگویی به نیازها و سلایق مصرف‌کنندگان در دنیای در حال تغییر طراحی شده‌اند، نوآوری‌های انسان محور را ارائه دهد.

در حالی که ال‌جی قطعاً در نمایشگاه IFA امسال یک ستاره بود، بسیاری از تولیدکنندگان دیگر نیز برای معرفی جدیدترین نوآوری‌های خود حضور داشتند. یکی از روندهای تکراری که تقریباً در هر نمایشگاه بزرگ فناوری در ده سال گذشته برجسته شده است، «تکنولوژی خانه هوشمند» است. یک بار دیگر، فناوری خانه‌های هوشمند سرفصل IFA را به خود اختصاص داد زیرا زندگی مردم از زمان شیوع جهانی «خانه‌محورتر» شده است و شرکت‌های بیشتری به Matter متعهد می‌شوند؛ این استاندارد جدید برای اتصال خانه‌های هوشمند ایجادشده توسط اتحاد استانداردهای اتصال (ائتلاف) و پشتیبانی شده توسط شرکت‌های بزرگ از جمله گوگل، آمازون و اپل به کار می‌رود.

یکی دیگر از ترندهای آشکار IFA، هوش مصنوعی (AI) بود که به سرعت در حال توسعه است و به قلب بسیاری از ابزارها و خدماتی که ما هر روز از آنها استفاده می‌کنیم تبدیل می‌شود. هوش مصنوعی اکنون محیط‌های داخلی ما را خودکار می‌کند، نیازهای ما را بر اساس الگوهای استفاده پیش‌بینی کرده، یادآورهای مفیدی را برای زمان و موقعیت ارائه می‌کند و پیشنهادهایی برای بهبود یا گسترش قابلیت استفاده ارائه می‌دهد. هوش مصنوعی از سلامتی گرفته تا سرگرمی‌های خانگی، عملاً در همه محصولات و دسته‌بندی‌های فناوری IFA امسال حضور داشت.

و با توجه به این‌که بسیاری از تولیدکنندگان فناوری مصرف‌کننده پایدار را برای کاهش اثرات زیست‌محیطی خود و هموار کردن راه به سوی آینده‌ای روشن‌تر در اولویت قرار می‌دهند، پایداری یکی دیگر از موضوعات کلیدی IFA بود. محبوب‌تر از همیشه، محصولات سازگار با محیط زیست که انرژی کمتری مصرف می‌کنند، از مواد استفاده مجدد استفاده کرده و انتشارات مضر را به حداقل می‌رسانند و در عین حال قابلیت تعمیر و بازیافت آسان را ارائه می‌دهند، اینجا باقی خواهند ماند.

بنابراین، با خاتمه IFA 2022 ، منتظر باشید تا بدانید ال‌جی چه نوآوری‌های جدیدی را در اختیار دارد!

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=12430
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)