چهارشنبه 26 جولای 2017 - 5:15

دگرگونی بانکداری نوین با کمک شبکه اجتماعی «بله»

به گفته مدیرعامل بانک ملی، در این شبکه اجتماعی علاوه بر انجام عملیات بانکی و پرداخت و درخواست پول، امکان گفت‌وگو و ارسال فیلم و عکس همچون تلگرام وجود دارد.

دگرگونی بانکداری نوین با کمک شبکه اجتماعی «بله»

مدیرعامل بانک ملی ایران می گوید: نرم افزار «بله» که امکان پرداخت و درخواست پول را در داخل و خارجی از کشور بر روی شبکه اجتماعی فراهم کرد، راه دگرگونی بانکداری نوین را هموار کرد.

به گزارش نگاه اقتصادی به نقل از ایرنا، محمدرضا حسین‌زاده در نمایشگاه الکامپ گفت: نرم افزار (اپلیکیشن) ایرانی پرداخت و درخواست پول از طریق شبکه اجتماعی موسوم به «بله» در بیست سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ در تهران آغاز بکارکرد.

وی افزود: به کمک این شبکه اجتماعی علاوه بر انجام عملیات بانکی و پرداخت ودر خواست پول، امکان گفت و گو، ارسال فیلم وعکس، همچون شبکه اجتماعی تلگرام وجود دارد.

حسین زاده گفت: گروه داده‌ورزی سداد محصولات با کیفیتی همچون نرم‌افزارهای موبایلی «بله» و «ایوا» را تولید کرده که در نوع خود منحصر به فرد است.
وی ادامه داد: با بهره برداری از شبکه اجتماعی «بله» مردم می توانند عملیات پرداخت و درخواست پول را در خارج از کشور از طریق این نرم افزار موبایلی به راحتی انجام دهند.

به گفته وی، با محصول «ایوا» نیز که توسط شرکت پرداخت الکترونیک گروه داده ورزی سداد راه اندازی شده، این امکان فراهم شده است تا مردم به آسانی بتوانند پرداخت عوارض خروج از کشور و جرایم رانندگی را بدون حضور در محل و از طریق نرم افزار موبایلی انجام دهند».

مدیر عامل بانک ملی گفت: سرمایه گذاری و برنامه ریزی در حوزه فناوری اطلاعات (آی.تی) و نوآوری های بانکداری نوین از برنامه ها و اهداف بزرگ بانک ملی جمهوری اسلامی ایران است و امیدوارم با ظرفیت ها و توانمندی های گروه داده ورزی سداد شاهد پیشرفت های چشمگیر و روزآمد در این حوزه باشیم.

در این بازدید ، مسعود خاتونی و غلامرضا پناهی اعضای هیات مدیره بانک ملی و تنی چند ازمدیران ارشد این بانک حضور داشتند، فرامرزخالقی؛ مدیرعامل هلدینگ داده ورزی سداد و سیدناصر طاهری؛ مدیرعامل شرکت پارس، محمدمهدی صادق؛ مدیرعامل پاس و مجید شکوهی؛ مدیرعامل پیشگامان به ترتیب درباره سامانه «بام»، پیام رسان «بله»، سیستم مدیریت مصرف انرژی، ایوا و کارت های اعتباری و همچنین آخرین نورآری های گروه داده ورزی سداد توضیحاتی ارائه دادند.

غرفه گروه داده ورزی سداد که در نوع خود بزرگترین ومتفاوت ترین غرفه نمایشگاه الکامپ ۲۳ بود ، طی چهار روز مورد استقبال کم نظیر بازدید کنندگان از نمایشگاه قرار گرفته بود.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=1249
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)