- نگاه اقتصادی - https://negaheghtesadi.ir -

جلب رضایت و اعتماد بیمه‌گذاران؛ رمز موفقیت بیمه میهن

مدیرعامل بیمه میهن که به همراه مدیران ارشد صنعت بیمه کشور به استان گیلان سفر کرده است، در بازدید از سرپرستی این شرکت در این استان، مشتری‌مداری و حسن برخورد با بیمه گذاران و جلب رضایت و اعتماد آنان را از اهم وظایف این شرکت دانست.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بیمه میهن، سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل بیمه میهن در جریان بازدید از سرپرستی گیلان و گفتگو با کارکنان و شبکه فروش، به بررسی و ارزیابی عملکرد و مسائل جاری شعبه پرداخت و از نزدیک در جریان فرایند فعالیت ها قرار گرفت.

در جریان این بازدید که عباسعلی فراشیانی معاون فنی و سیدمجتبی کریمی مدیر امور شعب و نمایندگان نیز حضور داشتند، شیخ الاسلامی با قدردانی از تلاشها و زحمات کارکنان و شبکه فروش، اهداف راهبردی و برنامه های بیمه میهن در دوره جدید را تشریح و بر لزوم توجه به راهبردها و فرایندها، سرعت بخشی به امور، تعامل خوب با بیمه گذاران و فعالان اقتصادی و ارائه خدمات کیفی تاکید کرد.

مدیر عامل بیمه میهن موفقیت و شکوفایی این شرکت را در سایه تلاش و همت کارکنان و شبکه فروش دانست و لزوم انسجام و هم افزایی برای پیشبرد امور و تحقق اهداف راهبردی را مورد توجه قرار داد.

شیخ الاسلامی کارکنان اجرایی و شبکه نمایندگان را خط مقدم ارتباط و تعامل با مردم و بیمه گذاران دانست و گفت مشتری مداری و اخلاق حسنه و حسن برخورد با بیمه گذاران و جلب اعتماد و رضایت آنان، برگ برنده و رمز موفقیت ماست.

مدیرعامل بیمه میهن همچنین لزوم تقویت و افزایش دانش فنی شبکه فروش را برای تعامل سازنده و اقناع مردم به اخذ پوشش های بیمه ای و ارائه خدمات کیفی به بیمه گذاران مورد تاکید قرار داد.

در ابتدای این مراسم، رحمان پدیدار سرپرست شعبه رشت ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل و هیات همراه، مسائل مرتبط با شعبه متبوع را مطرح و با اشاره به ظرفیت های اقتصادی استان، خواستار تقویت شعبه و اتخاذ سازوکارهای مناسب ‌برای تسهیل عملیات بیمه گری در روند ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران شد. در این دیدار؛ نمایندگان شعبه متبوع نیز مسائل و مشکلات خود را مطرح و به بیان مطالبات خود پرداختند.