دوشنبه 5 دسامبر 2022 - 16:05

معاون بیمه سرمد، مدیر نمونه صنعت بیمه کشور شد

داود شکری که دبیر کارگروه تخصصی سرمایه انسانی سندیکای بیمه‌گران نیز هست، تجربیات ارزشمندی در حوزه سرمایه انسانی و روابط عمومی صنعت بیمه دارد.

داود شکری، معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع بیمه سرمد، در همایش ملی بیمه و توسعه به عنوان مدیر نمونه صنعت بیمه کشور انتخاب شد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی بیمه سرمد، بیست و نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه با حضور سید عباس حسینی معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی، مجید بهزادپور رئیس‌کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سید محمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه‌گران، محمدمهدی عسگری رئیس پژوهشکده بیمه، مدیران عامل شرکت‌های بیمه و فعالان این صنعت برگزار شد.

در این همایش، از داود شکری معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع بیمه سرمد به عنوان مدیر نمونه صنعت بیمه کشور تقدیر شد.

داود شکری که از مدیران با سابقه صنعت بیمه کشور است، در حال حاضر معاونت برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع بیمه سرمد را برعهده دارد و دبیر کارگروه تخصصی سرمایه انسانی سندیکای بیمه‌گران نیز هست. او تجربیات ارزشمندی در حوزه سرمایه انسانی و همچنین حوزه روابط عمومی در صنعت بیمه کشور دارد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=12703
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)