پنج‌شنبه 27 جولای 2017 - 3:50

جدیت مؤسسه کوثر در پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان

کوثر از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۲۶ فقره وام ازدواج به ۴۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پرداخت کرده است.

شبکه بانکی کشور در طرح ضربتی اعطای وام ازدواج، ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از منابع قرض الحسنه می پردازد.

به گزارش نگاه اقتصادی از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر، درطرح ضربتی اعطای وام ازدواج، این موسسه نیز همراه با نظام بانکی کشور همواره خود را ملزم به ایفای نقش در جهت تسهیل امر ازدواج جوانان و مساعدت به انجام این سنت حسنه می داند و از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۲۶ فقره وام ازدواج به ۴۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پرداخت کرده است.

بر اساس این گزارش، با توجه اهمیت موضوع ازدواج جوانان و ضرورت فراهم نمودن زمینه لازم جهت تسهیل این امر خداپسندانه، موسسه اعتباری کوثر از زمان اتصال به سامانه ازدواج بانک مرکزی تاکنون تعداد ۳۹۸۵ فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ ۱۸۰ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال به زوجین در شعب سراسر کشور پرداخت کرده که حاکی از جدیت این موسسه در کمک به ازدواج جوانان است.

این گزارش می افزاید: طرح ضربتی اعطای وام ازدواج از اول مرداد آغاز و تا پایان شهریور به مدت ۹ هفته ادامه دارد و شبکه بانکی کشور در این طرح ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از منابع قرض الحسنه خود می پردازد که موسسه اعتباری کوثر نیز همگام با شبکه بانکی در این طرح ضربتی مشارکت دارد.

لازم به ذکر است تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوجین ۱۰۰ میلیون ریال و این مبلغ برای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ۲۰۰ میلیون ریال است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=1299
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)