پنج‌شنبه 6 آوریل 2023 - 9:57

سود صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی واریز شد

سود روزشمار و بالاتر از نرخ بانکی این صندوق، به صورت ماهانه پرداخت شده و گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذارانی است که خواهان ریسک کم و سودی بالاتر از نرخ بانکی هستند.

سود صندوق سرمایه گذاری اندوخته توسعه صادرات آرمانی برای دوره ماندگاری یک ماه کامل (منتهی به 16 فروردین ماه 1402)، معادل 23.1 درصد به حساب سرمایه گذاران واریز شد.

به گزارش نگاه اقتصادی از مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن، نرخ سود موثر سالانه صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی معادل 25.7 درصد می باشد که بالاترین نرخ سوددهی در بین رقبای خود است.

صندوق سرمایه گذاری اندوخته توسعه صادرات که از نوع درآمد ثابت است از سال 94 با مدیریت تامین سرمایه تمدن آغاز به فعالیت کرده است. این صندوق تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار قرار دارد و با ضمانت بانک دولتی توسعه صادرات محل امن جهت سرمایه گذاری می باشد . در حال حاضر کل خالص ارزش  دارایی این صندوق نزدیک به 14همت است. ارزش هر واحد این صندوق سرمایه‌گذاری صد هزار تومان است و هر فرد حتی با یک واحد نیز می‌تواند سرمایه‌گذاری را شروع کند. سود روزشمار و بالاتر از نرخ بانکی این صندوق، به صورت ماهانه پرداخت شده و گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذارانی است که خواهان ریسک کم و سودی بالاتر از نرخ بانکی هستند.

علاقه مندان به سرمایه گذاری در صندوق های درآمد ثابت شرکت تامین سرمایه تمدن، اگر تاکنون موفق به ثبت نام در اولین مرکز سرمایه‌گذاری آنلاین کشور«آی بی شاپ »نشدند ، می توانند برای دریافت کد کاربری و رمز ورود به سامانه اینجا کلیک کنند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=13044
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)