جمعه 12 می 2023 - 21:04

دریافت لوح زرین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی توسط دکتر داوود‌ ادیب

رییس هیات‌مدیره شرکت صنایع ارتباطی آوا موفق به برگزیده شدن در گروه فن‌آفرینان رشدیافته و دریافت لوح زرین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی شد.

دکتر داوود‌ ادیب، رییس هیات‌مدیره شرکت صنایع ارتباطی آوا موفق به اخذ رأی نهایی داوران هفدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی و برگزیده شدن در گروه فن‌آفرینان رشدیافته و دریافت لوح زرین جشنواره شد.

به گزارش نگاه اقتصادی، هفدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌ بهایی 20 تا 21 اردیبهشت‌ماه 1402 برگزار و با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد. در این جشنواره 497 عنوان طرح از 28 استان کشور حضور داشته که در بخش طراحان کسب‌وکار جشنواره ۲۰۱ طرح و در بخش فن آفرینی و تجاری‌سازی فناوری ۲۹۶ طرح مورد ارزیابی قرار گرفت.

دکتر داوود‌ ادیب، رییس هیات مدیره شرکت صنایع ارتباطی آوا موفق به اخذ رأی نهایی داوران هفدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی و برگزیده شدن در گروه فن آفرینان رشد یافته و دریافت لوح زرین جشنواره شد.

معرفی فناوری‌های روز در صنایع بزرگ و تأثیرگذار کشور، شناسایی و معرفی چالش‌های رشد کسب‌وکار، جهت‌دهی به فعالیت‌های فن آفرینی به‌منظور حل مسائل و چالش‌های کشور از مأموریت‌های جشنواره شیخ بهایی در سال جاری بوده است.

جشنواره  شیخ بهایی به عنوان اولین و برترین رویداد فن‌آوری و فن‌آفرینی کشور تلاش می‌کند تا با حمایت و تشویق شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای حل مسائل و چالش‌های اساسی کشور گام بردارد.

شناسایی و معرفی واحدهای فناور و فن‌آفرینان موفق به سرمایه‌گذاران به عنوان یکی از اهدف اصلی جشنواره، گامی بلند جهت توسعه فناوری و شکوفایی اقتصاد ملی با حمایت از ایده‌های دانش‌بنیان و توان نخبگان کشورمان ایران است.

این جشنواره مورد تأیید بنیاد ملی نخبگان بوده و از فن آفرینان برگزیده این جشنواره حمایت می‌کند که این مسأله سبب ایجاد انگیزه در این گروه از نخبگان جامعه و رقابت بسیار سنگین آنها در جشنواره است.

این جشنواره به‌صورت ملی با حضور داوران و برگزیدگان از نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود و‌ از ویژگی‌های ممتاز جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی، می توان‌ به جامع بودن رویداد کارآفرینی و فن آفرینی کشور، پیشرو بودن در تبیین مفاهیم نوآوری، فناوری، فن آفرینی و جذب سرمایه‌گذار، پویایی و خلاقیت، آینده‌نگری و توجه به فناوری‌های نوپدید و نوظهور و نیز همسویی با اهداف و برنامه ریزی‌های کلان کشور عنوان کرد.

این جشنواره همچنین زمینه‌سازی برای اثرگذاری اقتصاد دانش بنیان در پیشرفت و توسعه پایدار کشور، جهت دهی به فعالیت‌های فن آفرینانه با هدف حل چالش‌های اساسی کشور و جهت گیری به سمت یک رویداد بین‌المللی و جذب طرح‌های موفق از خارج از کشور به منظور تاثیرگذاری بیشتر بر زیست بوم نوآوری و فناوری است.

برترین رویداد فناوری و فن‌آفرینی کشور که هر سال تحت حمایت وزارت عتف و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود، تلاش دارد فرهنگ نوآوری و فن‌آفرینی را ارتقا بخشیده و با معرفی فن‌آفرینان به عنوان موتور محرکه توسعه اقتصاد کشور، میان فعالان عرصه‌های مختلف تعامل هم‌افزا ایجاد کند.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=13088
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)