یکشنبه 14 می 2023 - 12:57

تشریح نوآوری‌های کاراالکترونیک مبنا برای معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌‌بنیان ریاست‌جمهوری

دهقانی فیروزآبادی از توانمندی‌ و نوآوری‌های شرکت کاراالکترونیک‌ مبنا در نمایشگاه اینوتکس 2023 بازدید کرد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری از توانمندی‌ و نوآوری‌های شرکت کاراالکترونیک‌ مبنا در نمایشگاه اینوتکس 2023 بازدید کرد.

به گزارش نگاه اقتصادی به نقل از روابط عمومی شرکت کاراالکترونیک‌ مبنا، دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی؛ مدیر اجرایی و معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور در چهارمین روز از نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس 2023 و از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ در این نمایشگاه بازدید کرد.

دهقانی فیروزآبادی، حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه اینوتکس 2023 را موفق ارزیابی و ابراز امیدواری کرد تا شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ با برقراری حلقه‌های اتصال امکان حضور مثمرثمر در چرخه رونق تولید را بیابند.

گفتنی است؛ شرکت کارا الکترونيک مبنا در زمینه تولید و مونتاژ انواع مدارچاپی و بردهای الکترونیکی تک‌لایه، دولایه، چندلایه و Metal Based و نیز ماژول‌ انواع بردهای الکترونیکی به‌صورت OEM, ODM, EMS, CEM فعالیت می‌کند.

این شرکت فناورِ کارآفرین مستقر در پارک علم‌وفناوری دانشگاه تهران تنها شرکتی است که سه دوره پیاپی نایل به کسب عنوان کارفرمای سلامت‌محور در سطح استان تهران شده است.

دریافت تندیس کارآفرین برتر استان تهران، تنها برگزیده واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تهران جهت استقرار انقلاب صنعتی چهارم و دریافت تندیس شرکت‌های دانش‌بنیان حامی محیط زیست (۱۴۰۱) از دیگر افتخارات این شرکت محسوب می‌شود.

شرکت کارا الکترونیک مبنا همچنین مفتخر به اخذ پروانه توليد و تحقيق‌وتوسعه از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عضویت در سازمان EIPC اتحادیه اروپا، دریافت گواهینامه اهتمام به کیفیت از سازمان ملی استاندارد ایران، دریافت تندیس صنعتگر برتر استان تهران و رعایت حقوق مصرف‌کننده برای پنج سال متوالی و همچنين مسئول انتقال دانش، فن‌آوری و بومی‌سازی تولید مدارات الکترونیکی Metal Base برای اولین بار در کشور در سال 1389  و ده‌ها لوح و نشان گوناگون دیگر است.

شایان ذکر است که شرکت کارا الکترونیک مبنا در حوزه مسئولیت‌پذیری اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی استان تهران دارنده دو لوح و نشان برتر بوده و مفتخر به تأسیس اولین مرکز شتاب‌دهنده، مشاوره کارآفرینی و کافه کارآفرینی جهت کمک به زیست‌بوم کسب و کار استان تهران است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=13095
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)