یکشنبه 28 می 2023 - 9:28

اهدای تندیس کارفرمای منتخب به شرکت کارا الکترونیک مبنا

شرکت کارا الکترونیک مبنا به‌عنوان یکی از ۱۰ شرکت برگزیده، تندیس کارفرمای برتر را در ارزیابی برند کارفرمایی سازمان‌های حاضر در نمایشگاه کار دانشگاه تهران دریافت کرد.

شرکت کارا الکترونیک مبنا جزو 10 کارفرمای برتر در ارزیابی برند کارفرمایی سازمان‌های حاضر در نمایشگاه کار دانشگاه تهران انتخاب شده و تندیس گرفت.

بر اساس این گزارش؛ نمایشگاه کار دانشگاه تهران امسال با حضور سازمانهای داخلی و بین المللی در تاریخ یکم تا سوم خرداد ماه برگزار شد که در این نمایشگاه ، علاوه بر ارایه ی فرصتهای شغلی و کارآموزی به کارجویان ،کارگاههای آموزشی متنوعی با رویکرد آماده سازی کارجویان برای ورود به بازار کار و نشستی با حضور مدیران ارشد و تصمیم گیرندگان حوزه ی اشتغال کشور در سه بخش سازمانهای دولتی ،دانشگاه و صنعت در خانه گفتگوی دانشگاه تهران با هدف شناسایی مشکلات حوزه اشتغال جوانان و ارایه ی راهکارهای اجرایی برگزار شد.

همچنین در این دوره پس از ارزیابی برند کارفرمایی سازمانهای حاضر در نمایشگاه ،به کارفرمایان برتر ، تندیس اهدا شد. شرکت کارا الکترونیک مبنا نیز در ارزیابی برند کارفرمایی سازمانهای حاضر در نمایشگاه کار دانشگاه تهران، جزء 10 منتخب اول شده و تندیس دریافت کرد.

لازم به ذکر است؛ در پنل گفت‌وگویی که قبل از مراسم اختتامیه و با حضور (سید محمد حسینی) ، معاون پارلمانی ریاست جمهوری _ (دکتر فرشته امین ) مدیر توسعه مهارت آموزی و اشتغال دانشگاه تهران ، (دکتر محمود کمره‌ای) ، معاون آموزشی دانشگاه تهران و (دکتر هادی بهرامی )‌معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و دیگر مسؤولان و مدیران برگزار شد، کارآفرینان حاضر در مراسم به بیان خواسته‌ها ، چالش ها و نیازهای صنعت مرتبط با فعالیتشان پرداختند که در همین ارتباط ،دکتر بابک پاک نهال، رئیس هیئت مدیره شرکت کارا الکترونیک مبنا ضمن تشکر از برپایی این نمایشگاه به دکتر محمود کمره‌ای ، معاون آموزشی دانشگاه تهران پیشنهاد داد که تغییراتی در سیلابس های دروس رشته های مهندسی صورت بگیرد و دانش آموخته‌ گان رشته های فوق، واحد هایی را در ارتباط با فرهنگ سازمانی و رفتار سازمانی بگذرانند.

پاک نهال همچنین به لزوم ارتباط تنگاتنگ صنعت و دانشگاه اشاره کرده و اظهار داشت: بهتر است اساتید راهنما با آگاهی از چالش های صنعتگران و کارآفرینان ، موضوعات پایان نامه را به گونه ای انتخاب کنند که معضلی از یک صنعت و یا سازمانی را حل کند ، با این رویکرد به جای خاک خوردن پایان نامه ها در کتابخانه ی دانشگاه ها ، امکان تجاری سازی ایده های محققین بوجود می آید و از طرفی با کمک محققین و اساتید دانشگاهی ، معضلات سازمان ها مرتفع می شود .

رئیس هیئت مدیره شرکت کارا الکترونیک مبنا در عین حال بیان داشت: بعنوان یک شتاب دهنده و شرکت فناور عضو پارک دانشگاه تهران، آمادگی سازمان کارا الکترونیک مبنا را برای حمایت از پایان نامه ها و چالش های محققین مرتبط با صنعت خود ، اعلام می کنیم.

گفتنی است؛ شرکت کارا الکترونيک مبنا در زمینهٔ تولید و مونتاژ انواع مدارچاپی و بردهای الکترونیکی تک لایه، دولایه، چند لایه و Metal Based و نیز ماژول‌ انواع بردهای الکترونیکی به‌صورت (OEM, ODM, EMS, CEM) فعالیت می‌کند.

این شرکت فناورِ کارآفرین مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران تنها شرکتی است که سه دورهٔ پیاپی نائل به کسب عنوان کارفرمای سلامت محور در سطح استان تهران گردیده است.

دریافت تندیس کارآفرین برتر استان تهران، تنها برگزیدهٔ واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تهران جهت استقرار انقلاب صنعتی چهارم و دریافت تندیس شرکت‌های دانش‌بنیان حامی محیط زیست (۱۴۰۱ ) از دیگر افتخارات این شرکت محسوب می شود.

شرکت کارا الکترونیک مبنا همچنین مفتخر به اخذ پروانهٔ توليد و تحقيق و توسعه از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عضویت در سازمان EIPC اتحادیهٔ اروپا، دریافت گواهینامه اهتمام به کیفیت از سازمان ملی استاندارد ایران، دریافت تندیس صنعتگر برتر استان تهران و رعایت حقوق مصرف کننده برای پنج سال متوالی و همچنين مسئول انتقــال دانش، فـن‌آوری و بومی‌سازی تولید مدارات الکترونیکی Metal Base برای اولین بار در کشور در سال 1389  و ده‌ها لوح و نشـان گوناگون دیگر می‌باشد.

شایان ذکر است که شرکت کارا الکترونیک مبنا در حوزهٔ مسئولیت‌پذیری اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی استان تهران دارندهٔ دو لوح و نشان برتر می‌باشد و مفتخر به تأسیس اولین مرکز شتاب‌دهنده، مشاورهٔ کارآفرینی و کافهٔ کارآفرینی جهت کمک به زیست‌بوم کسب و کار استان تهران می‌باشد.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=13112
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)