شنبه 3 ژوئن 2023 - 14:44

تقدیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دکتر افشین پاک‌نهال

وزیر کار ضمن بازدید از خطوط تولید این شرکت، از نزدیک در جریان آخرین فعالیت‌های این مجموعه قرار گرفت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت کارا الکترونیک مبنا بازدید کرد و از دکتر افشین پاک نهال ، مدیرعامل شرکت کارا الکترونیک مبنا و کارآفرین برتر استان تهران نیز تقدیر و قدردانی به عمل آورد.

بر اساس این گزارش؛ سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت کارا الکترونیک مبنا در شهرک صنعتی عباس‌آباد شهرستان پاکدشت، از نزدیک در جریان آخرین فعالیت‌های این مجموعه قرار گرفت و مسائل، روند تولید و توسعه این واحد تولیدی را مورد بررسی قرار داد.

وی با حضور در بخش‌های مختلف و خطوط تولید این شرکت با کارگران و کارکنان آن از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی ، اساس و پایه اقتصاد کشور را کار و کارگر دانسته و تاکید کرد: کارگران و کارفرمایان، مظهر شکوه و پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و از تمام تلاش‌های جامعه ی کار و‌ تولید در شرایط جنگ اقتصادی تشکر می‌کنم.

مرتضوی در عین حال، شهرستان پاکدشت را به‌عنوان قطب کارآفرینی استان تهران یاد کرد .

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، همچنین از دکتر افشین پاک نهال، مدیرعامل شرکت کارا الکترونیک مبنا و کارآفرین برتر استان تهران نیز تقدیر و قدردانی کرد.

گفتنی است؛ در این بازدید که محسن اردستانی فرماندار پاکدشت، فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، حامد ویس کرمی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران و برخی مسئولین دیگر نیز وزیر را همراهی می کردند، دکتر افشین پاک نهال مدیر عامل شرکت کارا الکترونیک مبنا و عضو هیئت مدیره و هیئت امناء کانون کارآفرینان برتر رسمی استان تهران به تشریح فعالیتهای شرکت و توانمندیهای این شرکت در جهت توسعه پایدار و همچنین اشتغال آفرینی پایدار اشاره کرد.

اما در مراسمی که در سالن اجتماعات شهرک صنعتی عباس آباد برگزار و از دکتر افشین پاک نهال به عنوان صنعتگر و کارآفرین برتر استان تقدیر به عمل آمد، ایشان به نمایندگی ازکارآفرینان اعلام کرد، در صورتی که از کارآفرینان ، حمایتهای لازم صورت پذیرد ، آنها قادر خواهد بود اشتغال پایدار برای توسعه اقتصادی کشور را ایجاد کنند .

مدیر عامل شرکت کارا الکترونیک مبنا به مسوولان مربوطه پیشنهاد داد، با توجه به‌ کمبود نیروی کار در شهرستان پاکدشت، ضروری است خطوط اتوبوسرانی و مترو از تهران برای این منطقه و شهرک های صنعتی اطراف آن راه اندازی شود و در عین حال ایجاد بیمارستان تخصصی ، ورزشگاه و استخر نیز برای این‌منطقه از ضروریات است که این پیشنهادات مورد استقبال مدیران مربوطه و همچنین وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی قرار گرفت.

گفتنی است؛ شرکت کارا الکترونيک مبنا در زمینهٔ تولید و مونتاژ انواع مدارچاپی و بردهای الکترونیکی تک لایه، دولایه، چند لایه و Metal Based و نیز ماژول‌ انواع بردهای الکترونیکی به‌صورت OEM, ODM, EMS, CEM فعالیت می‌کند.

این شرکت فناورِ کارآفرین مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران تنها شرکتی است که سه دورهٔ پیاپی نائل به کسب عنوان کارفرمای سلامت محور در سطح استان تهران گردیده است.

دریافت تندیس کارآفرین برتر استان تهران، تنها برگزیدهٔ واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تهران جهت استقرار انقلاب صنعتی چهارم و دریافت تندیس شرکت‌های دانش‌بنیان حامی محیط زیست (1401 ) از دیگر افتخارات این شرکت محسوب می شود.

شرکت کارا الکترونیک مبنا همچنین مفتخر به اخذ پروانهٔ توليد و تحقيق و توسعه از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عضویت در سازمان EIPC اتحادیهٔ اروپا، دریافت گواهینامه اهتمام به کیفیت از سازمان ملی استاندارد ایران، دریافت تندیس صنعتگر برتر استان تهران و رعایت حقوق مصرف کننده برای پنج سال متوالی و همچنين مسئول انتقــال دانش، فـن‌آوری و بومی‌سازی تولید مدارات الکترونیکی Metal Base برای اولین بار در کشور در سال 1389  و ده‌ها لوح و نشـان گوناگون دیگر می‌باشد.

شایان ذکر است که شرکت کارا الکترونیک مبنا در حوزه ی مسئولیت‌پذیری اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی استان تهران دارندهٔ دو لوح و نشان برتر بوده و مفتخر به تأسیس اولین مرکز شتاب‌دهنده، مشاوره ی کارآفرینی و کافه ی کارآفرینی جهت کمک به زیست‌بوم کسب و کار استان تهران است.

لینک کوتاه : http://negaheghtesadi.ir/?p=13122
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)